يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۵۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
مشاور رئیس‌جمهوری عراق اعلام کرد: سه نیروی گارد ویژه حفاظت از رئیس جمهوری عراق روز جمعه در منطقه آمرلی ناپدید شدند.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: مشاور رئیس‌جمهوری عراق اعلام کرد: سه نیروی گارد ویژه حفاظت از رئیس جمهوری عراق روز جمعه در منطقه آمرلی ناپدید شدند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، حسین الهنداوی، مشاور رسانه‌ای فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق اعلام کرد که روز جمعه سه تن از نیروهای گارد ویژه رئیس جمهوری زمانی که خودرویشان در حال عبور از شهری در منطقه آمرلی از توابع شهرستان طوزخورماتو در استان صلاح الدین بود، ربوده شدند. در میان افراد ربوده شده یک سروان نیز وجود دارد.

الهنداوی تاکید کرد: تحقیقات درباره این افراد ربوده شده، ادامه دارد و ریاست جمهوری عراق از مسئولان امنیتی و داوطلبان مردمی در این منطقه خواسته تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و به پیدا کردن آنها کمک کنند.

شلال عبدول، فرماندار منطقه طوزخورماتو در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای نیوز ادعا کرد که سه نیروی گارد ریاست جمهوری و سه راننده کامیون در منطقه آمرلی توسط داوطلبان مردمی ربوده شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها