يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۵۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
یک روزنامه ترکیه‌ به نقل از «علیرضا بیکدلی» سفیر ایران در آنکارا گزارش داد قرار است حسن روحانی به ترکیه سفر کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه‌ ترکیه‌ای به نقل از سفیر تهران در آنکارا نقل و قول کرده که قرار است حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران به ترکیه سفر کند.

به گزارش روزنامه «ملیت» چاپ آنکارا،‌ سفیر ایران در ترکیه گفت که حسن روحانی برای شرکت در کنفرانس همکاری استراتژیک به ترکیه سفر خواهد کرد.

به گزارش این روزنامه، علیرضا بیکدلی طی مراسمی در سفارت ایران در آنکارا به خبرنگاران گفت که رئیس‌جمهور ایران به ترکیه خواهد رفت.

این روزنامه به زمان دقیق سفر حسن روحانی به ترکیه اشاره نشده اما در ادامه گزارش خود نوشته که احمد داوود اوغلو نخست‌وزیر ترکیه هم قرار است به ایران سفر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها