يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۵۵۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
برجام تبدیل به مجوز واردات و تقسیم رانت بین گروه‌های سیاسی شده/
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه برجام اکنون تبدیل به مجوز واردات و تقسیم رانت بین گروه‌های سیاسی شده، گفت: قراردادهای بسته‌شده با طرف‌های خارجی باید به طور شفاف برای مردم اعلام شود.
به گزارش پایگاه 598، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد، با انتقاد از فضایی که دولت در محیط سیاسی و رسانه‌ای کشور ایجاد کرده، اظهار داشت: برجام اکنون تبدیل به مجوز واردات و تقسیم رانت بین گروه‌های سیاسی شده و برای این امر باید عزا گرفت نه جشن.

وی با اعلام این درخواست که نهادهای نظارتی باید یکبار تکلیف این موضوع را که رانت ناشی از واردات و گرفتن نمایندگی‌ها و مذاکره با شرکت‌های پس از برجام به جیب چه کسانی می‌رود، روشن کنند، تأکید کرد: ما زمانی تصور می‌کردیم عده‌ای توافق کرده‌اند برای اینکه منافع سیاسی‌شان تأمین شود، اما الآن برای ما در حال روشن شدن است که منافع اقتصادی از منافع سیاسی مهم‌تر و گسترده‌تر است.

بذرپاش همچنین از دولت خواست لیست قراردادهای بسته شده با طرف‌های خارجی و ذی‌نفعان آن را به طور شفاف برای مردم اعلام کند.

نماینده تهران در پایان نسبت به خالی شدن سریع خزانه کشور، ورشکسته شدن تولید ملی و تبدیل شدن ایران به یکی از بدهکارترین کشورهای جهان در اثر اصرار دولت به واردات هشدار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها