أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۵۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
گلایه نواب صفوی از نوع پوشش برخی از بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر - سید حسام الدین نواب صفوی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:
طوري لباس بپوشيم كه از مصاديق جلف نباشد بعضي طوري لباس پوشيدند كه سر و صداي خود مردم در آمد، فكر ميكنم كروات در مقابل تيپ دوستان تبديل به حجاب شد. و در مقابل تيپهاي مختلف اين كت و شلوار جنجالي، از نظر سادگي به نظر اومد. بعضي از لباسها خوب بود ولي بيشتر مناسب هالووين و بالماسكه بود نه مناسب هيچ جشنواره اي در جهان. بگذريم براي انتخاب اين كت و شلوار البته حد وسط و در قوانين جشنواره را در نظر گرفتم البته طراحي اين كت و شلوار و پيراهن زيرش يك ماه بطول انجاميد، چون تركيبي از چند كت شلوار است و در هيچ فروشگاهي در دنيا نيست چون بر اساس گردن. فرمً صورت، آناتومي بدن طراحي شده به هر حال در خصوص فرم پوشش بازيگران در جشنواره خيلي بحث شد به نظرم بدون كروات و پاپيون هم ميتوان تيپي حتي بالاتر از استاندارد جشنواه هاي بين المللي طراحي كرد به شرطي كه از مصاديق جلف نباشد ااااااا باز اومد پايين اي بابا پارت دو.

واکنش نواب صفوی به پوشش برخی بازیگران در جشنواره +عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها