أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۶۳۶۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
درپی قطع پخش سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام در شبکه خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

به گزارش پایگاه 598، داوود نعمتی انارکی درباره‌ قطع سخنرانی رئیس جمهور در تلویزیون، گفت: شبکه خبر متناسب با جدول و ساعت پخش اخبار، برخی مراسم، سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های خبری را زنده پخش می‌کند. 
صحبت‌های  روحانی در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای همزمان با پخش خبر ساعت 10 بود. بر این اساس، شبکه خبر 15 دقیقه از بخش خبری 25 دقیقه‌ای خود را به پخش زنده صحبت‌های رئیس جمهور اختصاص داد که به ندرت اتفاق می‌افتد.


انارکی ادامه داد: سازمان صداوسیما در بسیاری از برنامه‌ها و بخش‌های خبری سخنرانی‌های روحانی را به صورت زنده پوشش می‌دهد و اگر بخواهیم بین پخش زنده سخنرانی‌های روسای قوا مقایسه‌ای کنیم، سهم دولت به مراتب بیشتر است. این امر نشانه‌آن است که شبکه خبر بسیار خوب و عالی برنامه‌های رئیس جمهور را پوشش می‌دهد و پخش می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تصریح کرد: این که برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند تقابلی بین رسانه و دولت ایجاد کنند هدفشان تنها تخریب سازمان صدا وسیماست و به صراحت اعلام می‌کنیم که ما در موضوعات مختلف تلاش می‌کنیم به وظیفه اطلاع‌رسانی خودمان بپردازیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها