يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۶۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
پرویز پرستویی بازیگرفیلم سینمایی "بادیگارد" که به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد در پست جدید خود از مردم و ابراهیم حاتمی کیا تشکر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: پرویز پرستویی بازیگر فیلم هایی چون آژانس شیشه ای، لیلی با من است و دوئل،بید مجنون، من و زیبا و سیزده 59 و در اینستاگرام خود نوشت: مردم من،مخاطبان من،همدلان من،دوستان من؛زبانم بسته وقاصر است در برابر درياي بيكران محبت هاي شما چگونه از تك تك شما قدرداني كنم.احساس شگفت انگيز وبزرگي ست در كنار شما بودن وخواندن پيام هاي پر از مهر شما عزيزان .اگر ايفاي نقش من تاثيري وتقديري داشته همه به لطف گرماي نفس شما،ونزديكي با شما بوده.

قدردانی پرستویی از حاتمی کیا و مردم + عکس

سالها رنج من،زندگي هنري من وكار من انجام وظيفه ي كوچكي بوده در برابر شما مردم بزرگ.

هنرمند نيازمند جستجو براي رسيدن به معرفتي عميق از شرايط جامعه است زيرا هنر در زمانه ما از ضروريات جامعه است ونه وسيله اي براي تفنن وتفريح وبي هدفي محض بنابراين نظرات شما موهبتي ست عظيم براي من.

از خدا مي خواهم هنري پر ازشعور،تفكر وادب و راستي نصيبم گرداند وهمواره نه به مصلحت ونه براي تنها امرار معاش ونه وسيله وابزاري در دست ديگران؛كه براي مردم وبه شناخت و عقيده ومسئوليت اداي وظيفه كنم وبه دنبال راستي در هنرم نقشهايي برگزينم كه ماحصل ان،اثري باشد كه ذهني از تماشاي ان ارام گيرد ؛ديني ادا شود، و زندگي هايي به هم نزديك شود و در پس ان بتوان بدي ها شناساند وخوبي ها را نمايان كرد.

با شما مردم خوبم در يك حصار و مرز خواهم ماند بلكه بتوانم لحظه هايي ناب از نگاه شما،زندگي شما و عظمت شما در نقش هايم بيافرينم وهرگزبا دستي خالي شرمنده مهرباني شما نگردم.اين سيمرغ را از دستان شما گرفتم و آن را از آنِ شما مي دانم .

سيمرغ باديگارد تقديم به خالق ان وخالقان ان يعني ابراهيم حاتمي كيا ومردم عزيزايران.با خضوع وفروتني وخشوع سر تعظيم در برابرتان فرود مي آورم ومي گويم سپاسگزارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها