أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۶۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برابر بخشنامه نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات، نیروهای نظامی و انتظامی هیچ‌گونه دخالتی ندارند و ناجا بی‌طرفی کامل خود را در برگزاری انتخابات حفظ می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه همایش جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه که با حضور جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌ها برگزار شد، مأموریت‌ها و اولویت‌های ناجا تا پایان سال تشریح و درباره موضوعات مهم از جمله انتخابات پیش‌رو تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: مهمترین موضوع عنوان شده در این جلسه درباره نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در نخستین روزهای اسفند ماه بود که مقرر شد نیروی انتظامی قبل از انتخابات، در حین انتخابات و پس از انتخابات با همکاری سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای ایجاد نظم و آرامش، اقدامات لازم را انجام دهد.

۲۵۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی در پای صندوق‌های رأی حضور دارند

فرمانده ناجا با اعلام اینکه ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی در پای صندوق‌های رأی حضور دارند و بخشی از نیروها نیز در بیرون از صندوق‌های انتخاباتی و در مرزها انجام وظیفه می‌کنند، افزود: همه تلاش من و همکارانم، فراهم ساختن بستری برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و آمادگی داریم در صورتی که مردم شکایتی داشته باشند در اسرع وقت به شکایت‌های مردمی درباره تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنیم.

اشتری با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز نامزدهای انتخاباتی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با مأموران پلیس در میان بگذارند، افزود: برابر بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی با لباس نظام و در ساعات اداری حق هیچ‌گونه دخالتی را در انتخابات نداریم. ما هم به نیروها تاکید کرده‌ایم که هیچ‌گونه دخالتی نداشته باشند و در این زمینه همه پرسنل ناجا توجیه شده‌اند.

تذکر پلیس به خودروسازان برای بالابردن ایمنی خودروها

فرمانده ناجا در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره ایمنی پایین خودروهای تولید داخل نیز گفت: از سال‌های گذشته پلیس با خودروسازان جلساتی داشته و بر اساس کشفیات پلیس و شگردهای سارقان، موارد ایمنی به خودروسازان اعلام شده و همچنین تذکراتی نیز درباره بالا بردن سطح ایمنی خودروهای داخلی ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه کیفیت خودروهای تولید داخل با ایده‌آل فاصله زیادی دارد، افزود: امیدواریم با همکاری‌های بین بخشی، این فاصله به حداقل برسد و شاهد تولید خودروهای باکیفیت و مورد اقبال شهروندان باشیم.

اشتری همچنین درباره ماجرای حادثه‌ای که در کارواش سعادت‌آباد به وقوع پیوست نیز گفت: پلیس هیچ دخالتی در ماجرای کتک‌کاری و دعوای سعادت‌آباد نداشت و اینکه اعلام شده دو مأمور در زمان دعوا در آنجا حضور داشتند، باید از همین جا اعلام کنم که این دو مأمور، از مأمورهای اجرائیات شهرداری بودند. موضوع حادثه کارواش سعادت‌آباد از طریق شهرداری و بازرسی در حال پیگیری است و باید اطلاعات بیشتر را درباره این ماجرا از مسئولان شهرداری جویا شوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها