يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۶۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
پرویز پرستویی گفت: راه سخت و دشواری را در "بادیگارد" پشت سر گذاشتیم اما سعی کردم اتفاق خوبی بیفتد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: پرویز پرستویی گفت: منشاء فیلم سینمایی "بادیگارد" یک دعوت بود و با توجه به اینکه پیش از این با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشتم و کار کردن با او را دوست داشتم این دعوت را پذیرفتم و باید بگویم که "بادیگارد" تجربه لذت بخشی بود اما راه سخت و دشواری را پشت‌سر گذاشتیم.
 
این بازیگر افزود: برای من به عنوان یک بازیگر برای آنکه خودم را آماده آن موقعیت کنم کار سختی بود و سعی کردم اتفاق خوبی بیفتد.
 
وی در خصوص برخی شباهت‌های این نقش با حاج کاظم "آژانس شیشه‌‍ای" گفت: منتقدانی که به این موضوع اعتقاد دارند باید بگویم من این امر را قبول ندارم آنها ذهنیت خودشان را دارند و من می‌گویم که چنین اتفاقی نیفتاده است.
 
وی خاطر نشان کرد: تجربه این کار برایم جذاب بود اما در خصوص اینکه در کارنامه کاری من در کجا قرار دارد نمی توانم اظهار نظری کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها