يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۶۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
از سیاوش اکبرپور و علیرضا نیکبخت تصویری منتشر شده که نشان می دهد تمرینات شان را ادامه می دهند.
به گزارش پایگاه 598، دو چهره سابق استقلال که به نظر می رسد از فوتبال خداحافظی کرده اند، این روزها تمرینات فشرده ای را انجام می دهند. علیرضا نیکبخت و سیاوش اکبرپور که در سال های گذشته پیراهن استقلال را به تن می کردند، عکسی در کنار هم منتشر کرده اند که نشان می دهد در این مدت بیکار ننشته اند و به تمرینات خود ادامه دهند.

 

استایل این دو بازیکن در عکس به خوبی گویای آن است که اضافه وزنی ندارند و حتی آماده برای بازگشت به فوتبال هستند. اکبرپور سال 93 از استقلال به پیکان رفت و پس از آن دیگر در زمین های فوتبال دیده نشد. علیرضا نیکبخت هم تا سال گذشته در لیگ یک برای تیم خونه به خونه بازی می کرد و پس از آن به تیمی ملحق نشد.

 

نیکبخت می گوید: «با این جوان هایی که من در لیگ ایران می بینم، چرا ما نباید بازی کنیم؟» البته سیاوش اکبرپور در مرداد امسال گفت که از فوتبال خداحافظی کرده است اما بارها اتفاق افتاده که بازیکنان از فوتبال خداحافظی کرده اند. معمولا این شکلی است که وقتی کفگیر فوتبالیست ها ته دیگ می خورد، دوباره هوای بازگشت به فوتبال به سرشان می زند.  هم اکبرپور و هم نیکبخت در دوران بازیگری خود همواره بازیکنانی جنجالی بودند و باید دید آیا شانسی برای بازگشت دوباره به میادین دارند؟

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها