أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۶۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
اینکه به بهانه اینکه او یک موقعی در پرسپولیس بازی کرده و برویم به او فحش بدهیم، در شان هواداران استقلال نیست.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم تهامی مربی تیم استقلال اهواز معتقد است آینده این تیم روشن است و آن ها می توانند با این روند در لیگ بمانند. به بهانه سه تساوی پیاپی این تیم مقابل ملوان، استقلال و ذوب آهن با این مربی تماس گرفتیم. 

 

3 تساوی یک بر یک، به نظر می رسد اوضاع تیم تان بهتر شده است.

تیم ما تیم جوان و آینده داری است، اگر مشکلات مالی در اول فصل وجود نداشت ما نتایج بهتری می گرفتیم ولی چون مشکل داشتیم و به بچه ها نرسیدند این مسائل پیش آمد. الان هم به نظرم تیم خوبی شده و من آینده آن ها را روشن می بینم.

 

ولی در نیم فصل که باهم صحبت می کردیم گفتید که بازیکنان خوبی نگرفته اید و می ترسید که گل های زیادی بخورید.

به هرحال به نظر من بازیکنان جدید تیم خیلی خوب نبودند همانطور که دیدید یکی از آن ها فقط 4-3 دقیقه بازی کرد و ول کرد رفت. یکی هم آنچنان خوب نیست ولی بازیکن دو رگه مان که اسمش اردلان است بازیکن خوبی است.

 

بازی مقابل استقلال و ذوب آهن را چطور دیدید؟

ما در برابر 3 تیم بزرگ مساوی کردیم، استقلال را هم در واقع بردیم ولی داور اشتباه کرد، در برابر ذوب آهن هم بازی خوبی ارائه دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم ولی چون بچه ها جوان و کم تجربه هستند نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند و در ضربات آخر بی دقت بودند.

 

کی روش هم استعفا کرد.

بله، همین ابتدا بگویم که من اصلا از مربیان پرتغالی خوشم نمی آید ولی کی روش زحمت کشیده و تیم خوبی را ساخته است، این برخوردها با او صحیح نیست.

 

چرا از مربیان پرتغالی خوشتان نمی آید؟

دلیل خاصی ندارد ذاتا از آن ها خوشم نمی آید.

 

به هرحال شما به عنوان یک مربی فوتبالی باید فوتبالی به این ماجرا نگاه کنید.

ببینید مشکل مربیان پرتغالی این است که به بدنسازی اعتقادی ندارند و می گویند کار را باید در زمین انجام داد، در صحنعت نفت هم یک مربی پرتغالی داشتیم او هم همین مشکل را داشت.

 

هواداران استقلال هم حسابی از خجالت عادل کلاه کج در اینستاگرام در آمده اند.

 

من معتقدم که تمام بازیکنان ایرانی از قشر محروم هستند و از نظر اقتصادی پایین هستند ولی همه آن ها زحمت کشیده اند که به اینجا رسیده اند، این کارها و اینکه به بهانه اینکه او یک موقعی در پرسپولیس بازی کرده و برویم به او فحش بدهیم، در شان هواداران استقلال نیست. این کارها اشتباه است و نباید هواداران استقلال از دست او ناراحت باشد.


بانک ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها