أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
بدون شک امروز دو گلر چهره اصلی مصاف حساس نفت با استقلال خواهند بود.
به گزارش پایگاه 598، سید مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند به عنوان دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال ایران امروز برای اولین بار بعد از اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات تابستانی مقابل هم قرار می‌گیرند تا دوئل حساس و سرنوشت سازی را رقم بزنند.

علیرضا بیرانوند به عنوان مرد شماره یک نفت از همان روزهای آغاز نقل و انتقالات تابستانی به چهره جنجالی اردوی تیمش تبدیل شد چون در آن برهه بحث حضورش در استقلال برای فصل جاری یکی از سوژه‌های اصلی محافل فوتبالی بود. بیرانوند که همواره از استقلال به عنوان تیم مورد علاقه‌اش نام برده بود بارها پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه نشست تا بلکه آبی پوش شود اما در نهایت به آرزویش نرسید چون مهدی رحمتی عزم خود را جزم کرده بود که دوباره به استقلال بازگشته و کاپیتان تیم شود.

البته نکته جالب برای رحمتی هم این جا بود که علیرضا منصوریان نام او را در صدر فهرست خریدهایش برای نفت قرار داده بود تا در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا با توانایی‌های این گلر باتجربه تیمش را به مراحل نهایی و جمع چهار تیم برتر قاره کهن برساند که این اتفاق رخ نداد تا رحمتی استقلالی شود و بیرانوند در نفت بماند.

با وجود این که امروز نفت و استقلال برای سومین بار در این فصل به مصاف هم خواهند رفت اما رحمتی و بیرانوند برای اولین بار بعد از اتفاقات تابستان مقابل هم قرار می‌گیرند چون در دو بازی گذشته بیرانوند به خاطر مسائل انضباطی از لیست علی منصور مقابل استقلال کنار گذاشته شد تا شیخ ویسی درون دروازه نفت قرار بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید در دوئل مستقیم دو گلر کدام یک می‌توانند توانایی‌های خود را بیشتر به اثبات برسانند. رحمتی که در دو بازی گذشته برابر نفت ستاره استقلال بود و یک تنه شاگردان علی منصور را ناکام گذاشت یا بیرانوندی که با وجود ابراز علاقه به استقلال در زمستان تنها یک گام با پیوستن به پرسپولیس فاصله داشت؟
منبع : جام نیوز
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها