يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است و همه منتظرند تا بدانند چه کسی رییس فدراسیون خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، امیر عابدینی عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت های جالبی را مطرح می کند. گفتگوی عابدینی با بانک ورزش را می خوانید. 

انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است و همه منتظرند تا بدانند چه کسی رییس فدراسیون خواهد شد.

تا جایی که من اطلاع دارم این افراد کاندیدا می شوند: علی فتح ا... زاده، عزیز محمدی، کفاشیان، اسدی و عزیزی خادم. یک عده هم رفته اند سراغ آجورلو، فعلا جو دوستانه است و همه فکر می کنند رقیب کفاشیان در این انتخابات اسدی است ولی من این برداشت را ندارم.

در این بین البته قطعا برخی از کاندیداها انصراف خواهند داد.

بله، فتح ا... زاده و عزیز محمدی گفته اند که اگر کفاشیان بیاید به نفع او انصراف خواهند داد.

 

ولی همین دوستان در طول 4 سال اخیر انتقادات فراوانی به کفاشیان داشته اند، چطور شده که در آستانه انتخابات طرفدار او شده اند؟

دلیل آن ها این است که ثبات در مدیریت نتیجه می دهد. این دوستان می گویند که اگر ما 12 کرسی در آسیا گرفتیم، اگر فدراسیون فوتبال ما در آسیا اول است به خاطر همین ثبات مدیریت است.

 

از آجورلو اسم بردید. فکر می کنید او چقدر شانس دارد؟

آجورلو می گوید باید برویم سراغ اسلامیان و اگر اسلامیان بیاید آجورلو انصراف خواهد داد ولی اسلامیان هنوز قبول نکرده است. البته این مسائل در حال حاضر در مجمع مطرح شده و هنوز به انتخابات فرصت داریم و ممکن است مسائل دیگری هم مطرح شود.

 

مجمع فدراسیون فوتبال نگران رو شدن گزینه ای از طرف وزارت ورزش نیست؟

برای مجمع، اقتدار مهم است. از دوره علی آبادی تا عباسی و گودرزی مجمع به کار خودش ادامه داده و در واقع اقتدارش را از دست نداده است، گودرزی هم همیشه در جلسات فوتبال را تایید کرده است، اگر هم پیشنهادی بوده، مجمع آن را بررسی کرده و در نهایت نظرش را اعلام کرده است. در دوره قبلی گودرزی آمد و گفت کاری نکنیم که باعث وهن مجمع شود مثلا یک مسافرتی بود که مدیران تصمیم گرفته بودند بروند و برای آن برنامه ریزی کردند ولی با پیشنهاد گودرزی آن را کنسل کردند. می خواهم بگویم ایشان همیشه پیشنهاد داده و مجمع بررسی کرده، این گونه نبوده که رییس یا حتی دبیر برای فوتبال تعیین کند، این موضوع را مجمع نمی پسندد و ترجیح می دهد با خرد جمعی که شامل کارشناسان و نخبه های ورزش است، تصمیم گیری شود. گودرزی در واقع هیچ وقت علیه فوتبال حرفی نزده است.

 

درباره عزیز محمدی و فتح ا... زاده صحبت کردیم، نظر خودتان درباره ثبات در مدیریت چیست؟

من می گویم ثبات بسیار مفید است و همه دوستان چالش هایی را در ذهن خودشان درباره کفاشیان دارند که باید بررسی شود. اگر او کاندید شود سبک سنگین و تجزیه و تحلیل می کنیم، سپس نظرمان را می دهیم.

 

ولی کمیسیون اصل 90 افشاگری های جالبی درباره کفاشیان کرده بود.

هیچکدام از اعضا درباره صداقت و سلامت کفاشیان شک ندارند. بگذریم که می گویند او متهم ردیف اول است، هرکسی می تواند متهم باشد ولی تا مجرم شدن خیلی پرونده باید کش دار شود. از نظر صاحبان فوتبال، کفاشیان مجرم نیست.

 

گفته می شود عزیزی خادم از طرف برخی رسانه ها حمایت می شود.

اینکه می گویند عزیزی خادم سورپرایز رسانه هاست واقعا صحیح نیست او نیروی جوانی است که ممکن است رای بیاورد و همین که شجاعت داشته و آمده، کار بزرگی است. دوستانش هم گفته اند که اگر بیاید به او رای می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها