يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۷۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
Camera FV-5 یکی از قدیمی‌ و قوی‌ترین نرم‌افزارهای عکاسی موبایلی است که به کمک آن می‌توانید به جای استفاده از اپلیکیشن دوربین پیش فرض دستگاه اندرویدی خود، از اپلیکیشن یادشده که از امکانات گسترده‌تری برای عکاسی و فیلم برداری برخوردار است بهره‌مند شوید.
خوشبختانه نرم‌افزار دوربین گوشی‌های موبایل، یکی از معدود اپلیکیشن‌های پیش فرض در گوشی‌های موبایل است که امکانات بسیار خوب و نسبتا کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این شامل همه دستگاه‌های اندرویدی نبوده و دستگاه‌های سری نکسوس و دستگاه‌های نسبتا قدیمی از امکانات محدودتری برخوردارند.

ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5

 Camera FV-5 یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است که به منظور جایگزینی اپلیکیشن پیش فرض دوربین ساخته و منتشر شده است و امکانات حرفه ای و تکمیلی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است علاوه بر امکانات اصلی که در اکثر اپلیکیشن‌های دوربین یافت می‌شوند، امکانات و جزئیات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
 
  ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5
 
Camera FV-5 پارامترهای بسیاری برای تنظیم و تغییر در اختیار شما قرار می‌دهد. میزان تابش نو، تعادل رنگ سفید، تغییر میزان ISO و ... تنها بخشی از این پارامترها هستند که با تنظیم درست آن ها، می‌توانید بهترین بازده را از دوربین گوشی داشته باشید.

ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5

عکس‌های ثبت شده قابلیت ذخیره شدن با فرمت‌های JPG و PNG را دارد و از EXIF و XMP MetaData نیز پیشتبانی می‌کند. همچنین می‌توانید متناسب با میزان مگاپیکسل دوربین، تا 21 حالت مختلف را تنظیم کنید تا عکس‌هایی با سایز دلخواه را به ثبت برسانید.

برای دانلود نرم‌افزار فوق می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5
ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5
ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5

منبع: زومیت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها