يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۴۳۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
پرسپولیس خوب بازی می کند و این نمایش خوب، پیشکسوتان این تیم را هم به وجد آورده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها در رده سوم جدول هستند و می توانند خودشان را به صدر جدول برسانند. همین باعث شده تعدادی از پیشكسوتان حامی برانكو شوند. یكی از این پیشكسوتان مجتبی محرمی است كه به تمرین پرسپولیس رفته بود. او در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی درباره حضور در تمرین پرسپولیس گفت: «سر تمرین رفتم تا به برانكو و شاگردانش خسته نباشید بگویم.»
محرمی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: «قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است.» محرمی همچنین درباره نظرسنجی برنامه نود كه خداداد عزیزی انتخاب شد گفت: «خداداد عزیزی و ناصر محمدخانی نابغه بودند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها