أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۴۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
یک اقتصاددان آلمانی به نام 'توماس مرکل' در پی تشرف به بارگاه منور رضوی و براساس علاقه قلبی خود، به دین مبین اسلام گروید.

به گزارش پایگاه 598، در روز چهارشنبه وی پس از ادای شهادتین و دریافت توضیحات لازم در خصوص مبانی و اصول دین اسلام از سوی کارشناسان مذهبی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، نام 'علی' را برای خود برگزید و به مذهب تشیع مشرف شد.
 

مسلمان شدن یک آلمانی در حرم مطهر رضوی


این تازه مسلمان آلمانی دلیل انتخاب این دین آسمانی را ارتباط و گفت و گو با مسلمانان آلمانی ذکر و بیان کرد: در این ارتباط علاقه من نسبت به این دین افزایش یافت و این امر انگیزه مرا برای مطالعه و بررسی پیرامون ادیان مختلف الهی بیشتر کرد.

سالانه ۲۷ میلیون زائر به مشهد مقدس وارد و ۳۰۰ میلیون تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) انجام می شود. بر اساس آمار اعلام شده در ۹ ماه گذشته امسال دو میلیون زائر غیرایرانی وارد حرم مطهر رضوی شده اند.

پارسال چهار میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر غیرایرانی به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودند که از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر گردشگر غیرمسلمان بودند.

مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از واحدهای مربوط به راهنمای زائر، مراسم و محافل، آموزش و نشستهای تخصصی، کلاسهای آموزشی و کارگاههای تخصصی، همایشها، پاسخگویی به مسائل شرعی، بخش ادب و هنر، کاروانها، گردشگران و تشرف به اسلام تشکیل شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
ROMANIA
۱۵:۳۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
این تازه مسلمان که خانومه چرا نام علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها