يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۴۵۰۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
فاطمه مهدوی نیا از دبیران خبر شبکه خبر در اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران به سبزوار درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر، در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور شاهرود - میامی چهار نفر از جمله فاطمه و زهرا مهدوی نیا، از کارکنان سازمان صدا و سیما جان خود را از دست دادند.
 
مادر و خواهرزاده این دو همکار، دیگر جانباختگان این حادثه دلخراش بودند.

مرگ خبرنگار صدا و سیما در تصادف رانندگی +عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
۱۷
۰
خدا رحمتشان کند
پاسخ
سهامدار فریب خورده پدیده و رسانه ملی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
۱
۰
خدا بیامرزه
فقط یه چیزی رو عرض کنم چرا صدا و سیما گزارشی از مالباختگان پدیده شاندیز که قریب به یک سال است حقوق شان پایمال شده و مرگ تدریجی برایشان رقم خورده را پنهان می کند؟!! کمی به خودمان بیاییم اگر فرهنگ مهربانی و همدردی را به جا آوریم شاید مجال دیگری از جانب خداوند باری مرتبت به بندگاانش داده شود. موفق و پیروز باشید.
پاسخ
تندرو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
۴
۰
خدایش بیامرزد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها