أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۶۴۶۰۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
رئیس جمهور در حالی که ساده می‌توانست بگوید ملت به مسیر خلاف آدرس بی‌بی‌سی می‌رود گفته "ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم". سوال این است که این چه نوع واکنشی است؟ آیا رییس جمهور مداخله بی بی سی را رد کرده است؟
به گزارش پایگاه 598، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی نوشت:

رییس جمهور امروز گفته است "دولت و مجلس با رأی ملت انتخاب شدند و انتخابات کشور به مردم تعلق دارد، ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم، چرا که مردم ما آگاه و بیدار بوده و مصالح خود را به خوبی تشخیص می‌دهند و مطمئناً اصلح‌ترین افراد را از بین کاندیداها انتخاب خواهند کرد." این جمله ظاهرا واکنشی است به تلاش بی بی سی برای مهندسی انتخابات در ایران. سوال من این است که این چه نوع واکنشی است؟ آیا رییس جمهور مداخله بی بی سی را رد کرده است؟ نشانی از رد در این جمله نیست. رییس جمهور می توانست ساده و روشن بگوید ملت ایران به مسیری خواهند رفت برخلاف آنچه بی بی سی آدرس داده است. آیا این جمله تایید خط دهی بی بی سی است؟ یکی از معانی جمله رییس جمهور می تواند این باشد که ما نیاز به راهنمایی کسی نداریم و خودمان کارمان را بلدیم. در هر حال، آنچه اهمیت دارد این است که رییس جمهور ظاهرا چندان علاقه ای به مقابل قرار دادن خود با آدرس القائی بی بی سی نشان نداده است. اکنون نه، ولی زمانی در آینده باید این نوع واکنش ها را به دقت تحلیل کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها