يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۴۷۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
اسامی واجدان شرایط دریافت آرم طرح ترافیک ۹۵ در سایت شهرداری تهران قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر: اسامی واجدان شرایط دریافت آرم طرح ترافیک 95 درسایت شهرداری تهران قرار گرفت.

افرادی که برای دریافت طرح ترافیک اقدام کرده اند می توانند با ارائه کد رهگیری و کد پستی از طریق سایت شهرداری تهران از وضع درخواستشان مطلع شوند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به ثبت نام بیش از 65 هزار نفر برای دریافت آرم طرح ترافیک گفت: افرادی که اسامی آنها روی سایت اعلام شود، تا پانزدهم اسفند مهلت دارند تا مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

مصطفی قنبرنژاد افزود: افرادی هم که به نتایج اعلامی اعتراض دارند می‌توانند مراتب اعتراض خود را به صورت الکترونیکی روی سایت شهرداری تهران  درج کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها