أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۴۹۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق استقلال به حرف های بازیکنی که در دربی برای پرسپولیس هت تریک کرد، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، ایمون زاید پس از انتشار عکسی از سوی فرهاد مجیدی که نشان می داد ورزشگاه پر از تماشاگر آبی است، با هواداران پرسپولیس همراهی کرد. قرمزها می گفتند مجیدی با فتوشاپ طرفداران پرسپولیسی را هم در ورزشگاه آبی کرده است.

 

زاید هم به تمسخر عکسی از چند بازیکن پرسپولیس در اینستاگرامش گذاشت و لباسشان را آبی کرد. این مسئله با واکنش زیادی از سوی استقلالی ها روبرو شد و البته تمجید هواداران پرسپولیس را به همراه داشت.

 

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال با انتقاد از این بازیکن گفت: «مشخص است که زاید اصلا سنش به این مسایل قد نمی دهد که بداند استقلال در بازی نیروی هوایی عراق یا جوبیلو ایواتای ژاپن، 120 هزار تماشاگر داشت. او از جایی به ایران آمده است که به 30 هزار تماشاگر می گویند "خیلی". پس حق دارد وقتی دو تا بازی اخیر پرسپولیس را رایگان اعلام کردند و طرفدار 10، 15 هزار نفری پرسپولیس به 60، 70 هزار نفر افزایش پیدا کرد، شوکه شود.»

 

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها به حرف های زاید استناد کرده اند، تصریح کرد: «آن بنده خدا خودش چه کسی بود که به حرفش استناد کنند. زاید آنقدر بد بود که ردش کردند رفت. اصلا اظهار نظر این بازیکن قابل استناد نیست.»

خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها