امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۵۱۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
فاطمه آلیا در گفت‌وگو با پایگاه ۵۹۸:
کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان افزود: عزم و اراده کسانی که این نوع شعار ها را مطرح و یا نظرات امام (ره) را تحریف می کنند و کمپین رای ندادن به انقلابیون را ساماندهی می کنند این است که خلاف فرمایشات رهبری عمل کرده و و تغییراتی در جهت خواست دشمنان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ایجاد نمایند.
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و از کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه 598، در خصوص وعده ی برخی از کاندیداها برای رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: مجلس نهاد سیاسی متشکل از نمایندگان مردم است که باید برآیند مطالبات مردم در اولویت قرار گیرد یعنی نماینده ای که اولویتش حمایت از فتنه گران باشد با مردم زاویه دارد و این مورد نشان می دهد که آنان مردم را نمی شناسند و پایگاه مردمی ندارند و آگاهانه یا نا آگاهانه در مسیر انحرافی از مسیر اصلی انقلاب پیش می روند.

وی درخصوص اولویت های مجلس آینده بیان کرد: به طور طبیعی با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست به گریبانند از جمله مشکلاتی مانند گرانی ، بیکاری، رکود  و ناکامی دولت در تحقق وعده های خود که به آینده موکول کرده و مردم را در حالت تحیر نگه داشته است قطعا وظیفه مجلس این است که به این مسائل و همچنین مسائلی مانند امنیت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از وابستگی فرهنگی و اقتصادی به بیگانگان بپردازد.
 
آلیا در ادامه افزود: عزم و اراده کسانی که این نوع شعار ها را مطرح و یا نظرات امام (ره) را تحریف می کنند و کمپین رای ندادن به انقلابیون را ساماندهی می کنند این است که خلاف فرمایشات رهبری عمل کرده و و تغییراتی در جهت خواست دشمنان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ایجاد نمایند.
 
ایشان در پایان خاطرنشان ساختند: مردم احساس کرده اند که در خارج از کشور تصمیمی گرفته شده است تا در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور نفوذ صورت گیرد. به همین دلیل حساسیت مردم بیشتر شده و بر روی برنامه ها و نامزدها  در حال تحقیق هستند و انشالله حضور حداکثری مردم در وهله اول باعث افزایش قدرت بازدارندگی و ملی ما می شود و در وهله دوم باعث تشکیل مجلسی انقلابی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
خوب مردم تو دهنتون زدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها