أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۵۱۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساختار سوسیالیسم و لیبرالیسم با ساختار جامعه ما تلفیق نمی‌شود، گفت: دنبال این هستیم که ایرانی باشیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عباس آخوندی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه دو جانبه راه‌آهن با شرکت آلمانی در راستای مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن با تأکید براینکه به دنبال اندیشه ایران‌شهری هستیم، گفت: بحث‌هایی که ایسم دارد چه لیبرالیسم و چه سوسیالیسم مباحثی است که از بیرون وارد شده و به این راحتی با ساختار جامعه ما تلفیق نمی‌‌شود.

وی افزود: همواره نوعی زائده برای ساختار اجتماعی و اقتصادی ما است و هر کدام عوارض گسترده‌ای دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آنچه من پیشتر درباره آن بحث دارم به آموزه ها و یافته‌های خود در ایران برگردم و اندیشه‌ من بیشتر دنبال ایران‌شهری و بازخوانی تمدن ایران‌شهری است.

آخوندی افزود: البته این بدان معنی نیست از یافته‌های بشری استفاده نکنیم. قطعاً نظام بازار در جهان موارد بسیاری برای آموختن در اختیار ما قرار می‌دهد؛ همچنان که نظام جامع رفاه مطالبی زیادی را برای آموختن در اختیار ما قرار داده است.

وی تأکید کرد: اما اینکه اساسا بگویم یا لیبرال هستیم یا سوسیالیست، باید بگویم این دو مفهوم در کشور ما تلفیق نمی‌شود چنانکه در بقیه کشورها همین بحث را داشته‌ایم بنابراین ما به دنبال این هستیم که ایرانی باشیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها