أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۵۴۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
آیت‌الله صدیقی:
امام جمعه موقت تهران در حرم رضوی تأکید کرد: خطی که رهبر انقلاب نشان داده‌اند خط روشنی است، از افراد مدنظر انگلیس تا زمانی که از دشمن برائت نکردند و BBC مبلغ آنها است، برای ورود به مجلس حمایت نکنیم.
به گزارش پایگاه 598، رسا نوشت: آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مردم موظف به اطاعت از دوازده امامی که پس از نبی مکرم اسلام(ص) آمده اند، هستند که در این میان امام زمان(عج) در فرج تامّه قرار گرفتند و گناهان ما سبب تأخیر در فرج شده است.

وی با بیان این که غیبت امام زمان(عج) آفت و بلای جان ماست، تصریح کرد: امام معصوم، نعمتی است که خدا برای ما آفریده بنابراین محروم بودن و نرسیدن دست ما به آن نعمت آفت است.

آیت‌الله صدیقی افزود: امروز که به سبب آماده نبودن ما، حضرت مهدی(عج) مأموریت ظهور نیافتند ما را سرگردان نگذاشته و به فقیه جامع الشرایط ارجاع داده اند، بودن زیر پرچم فقیه جامع الشرایط همان با امام زمان(عج) بودن است به فرموده خود حضرت «ولی فقیه حجت من بر شما است و من نیز حجت خدا هستم».

رهبر انقلاب حجتِ حجت خداست

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب حجتِ حجت خداست که نسبت به انتخابات پیش رو حساسیت بسیاری نشان داده و ما را از نفوذ نفوذی ها بر حذر داشته اند.

امام جمعه موقت تهران متذکر شد: انگلیس خبیث در BBC، شبکه های فارسی زبان ماهواره و رادیوهای بیگانه از جناح دولت و افراد دیگر حمایت و تأکید می کند که به این افراد رأی دهید؛ اوباما منتظر این انتخابات شما است.

وی افزود: آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب نیز مرتب هشدار می دهند که چه کسانی با امام عصر(عج) و چه کسانی با انگلیس همراه هستند، بودن با امام و حضرات معصوم(ع) بودن در خط و زیرپرچم آن ها است.

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: اخلاص یکی از این مسائل است که به معنای کار کردن برای خدا است و انسان را بهشت می برد؛ ترک گناه برای رضای الهی انسان را به بهشت می رساند و عمل به کارهای خوب انسان را اوج می دهد.

رأی خالصانه مانع شادشدن دشمن است

وی افزود: کسانی که در کار خود خدای متعال را درنظر گرفتند خداوند تضمین کرده است رفیقش می شود، که خدمت به مردم، به پای صندوق های رأی رفتن، توجه نکردن به منافع شخصی خود و حمایت نکردن از باند و حزبی خاص از مصادیق آن است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: خطی که رهبر انقلاب نشان داده اند خط روشنی است، از افراد مدنظر انگلیس تا زمانی که از دشمن برائت نکردند و BBC مبلغ آن ها است، برای ورود به مجلس حمایت نکنیم.

وی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: گناه نکردن انسان را از جهنم دور می کند، اما گاهی انسان به خاطر حفظ آبروی خود و گاهی به دلیل گرفتار نشدن به خفت و بلا در زندگی گناه نمی کند زیرا گناه موجب خفت، مرض، فقر، اختلاف، جنگ با خدا می شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: طبق آیه ای از قرآن خداوند بسیاری از گناهان شما را عفو کرده وگرنه گناهان مانع زندگی شما می شد، اگر خدا بنا داشت براساس گناهانتان شما را مؤاخذه کند نه تنها وجود شما مانند آهنی ذوب می شد، بلکه به واسطه گناهان شما تمام موجودات از بین می رفتند.

آیت‌الله صدیقی ابراز کرد: آتش گناه به اندازه ای تند است که سبب سوختن خود انسان و موجودات دیگر می شود اما عفو و بخشش خدای متعال، وجود خوبان و وجود امام عصر(عج) مانع بلا و سوختن در آتش گناهان می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها