يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۶۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه رای گیری در بیش از ۲۸۰ مدرسه در استان قم با حضور فرهنگیان صورت گرفت گفت: از آنجا که کار شمارش آرا تا صبح فردا به طول می‌انجامد از همین رو مدارس تعطیل اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حمیدرضا شیخ الاسلام امشب در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تعطیلی مدارس استان قم در نوبت صبح اظهار داشت: فردا صبح همه مدارس در تمام مقاطع تعطیل است و همکاران که در نواحی چهارگانه و مناطق پای صندوق‌های رای حضور داشته‌اند فردا نیازی نیست در محل کار حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه رای گیری در بیش از 280 مدرسه در استان قم با حضور فرهنگیان صورت گرفت افزود: از آنجا که کار شمارش آرا تا صبح فردا به طول می‌انجامد از همین رو مدارس تعطیل اعلام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها