يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۶۶۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
با توجه به طولانی شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شمارش آراء، مدارس برخی از شهرهای کشور طبق اعلام ستاد انتخاباتی هر استان فردا تعطیل است.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به طولانی شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شمارش آراء، مدارس برخی از شهرهای کشور طبق اعلام ستاد انتخاباتی هر استان فردا تعطیل است.

در برخی از استان‌ها تنها مدارسی که حوزه انتخابیه بوده‌اند یا به نوعی درگیر با انتخابات هستند تعطیل شدند و در برخی دیگر از استان‌ها همه مدارس در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

* بر این اساس در استان آذربایجان شرقی مدارس حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تعطیل شد.

* در استان البرز تنها مدارس حوزه انتخابی تعطیل است.

*در استان اصفهان همه مدارس در شهرهای اصفهان، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر، فلاورجان، برخوار، خمینی شهر و زرین شهر تعطیل است.

* در استان خراسان شمالی تمام مدارس در روز شنبه تعطیل اعلام شد.

*حمیدرضا شیخ الاسلام امشب در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تعطیلی مدارس استان قم در نوبت صبح اظهار داشت: فردا صبح همه مدارس در تمام مقاطع تعطیل است و همکاران که در نواحی چهارگانه و مناطق پای صندوق‌های رای حضور داشته‌اند فردا نیازی نیست در محل کار حضور پیدا کنند.

*در استان فارس تعطیلی مدارس مربوط به تمام واحدهای آموزشی شیراز، ارژن و زرقان و شیفت صبح است.

*در استان اردبیل فقط مدارس شهر اردبیل تعطیل اعلام شده است.

*در استان گیلان تمام مقاطع مدارس این شهرستان نواحی 1 و 2(اعم از شهرها، بخش ها و روستاها) امروز 8 اسفند تعطیل می باشد.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها