يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۷۰۲
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
صدیف بدری و رضا کریمی دو کاندیدای مجلس دهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بنا به نتایج غیر رسمی به مجلس راه یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بر‌اساس نتایج غیررسمی از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وضعیت آرا در پنج حوزه انتخابیه  استان اردبیل تاکنون به شرح زیر است.

حوزه انتخابیه اردبیل نیر نمین و سرعین :

1- صدیف بدری           اصولگرا

2- رضا کریمی            اصلاح‌طلب

نفر سوم برای راهیابی به مجلس از بین دو نفر سوم و چهارم که اکثریت آرا را در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به دست آوردند انتخاب خواهد شد. که بنا به شواهد موجود نفر سوم از بین اکبر نیکزاد، سیدکاظم موسوی،محمدفیضی و محمدرضا سرداری در دور دوم انتخابخواهند شد.

حوزه انتخابیه مشگین‌شهر:

ولی ملکی    اصلاح‌طلب

 

حوزه انتخابیه گرمی:

میرحمایت میرزاده    اصلاح‌طلب

حوزه انتخابیه خلخال و کوثر:

بشیر خالقی           اصولگرا

حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار:

ایرج بیگدلو         اصولگرا

شکور پورحسین‌    مستقل

که در این حوزه نیز انتخاب نفر راه‌یافته به مجلس به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نتایج غیر رسمی است که متعاقبا نتایج رسمی از طریق فرمانداران و ستاد انتخابات استان تا ساعاتی دیگر با تعداد آرای کسب شده اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها