أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۵۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پنگوئن‌ها پرواز می‌کنند»، «تلفن همراه»، «حدنهایی» / «رستم و برزو 2»، «جوخه آتش»، «کمی دورتر» / «بازنده نباش»، «بازرس مورس (سرنوشت شوم)»، «اسب ولوت»، «شش اسلحه»، «در جستجوی طوفان»، «الماس منزوی» / «استخوان زمستان»، «مزاحم»، «کلاس اولی‌ها» / «گربه آوازه خوان»، «برکه»، «آتشنشانان چترباز» / «یک تیر و دو نشان» و«وقت خوب بودن» پنجشنبه و جمعه 6 و 7 بهمن ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش میشود.
جهان، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پنگوئن‌ها پرواز می‌کنند»، «تلفن همراه»، «حدنهایی» / «رستم و برزو 2»، «جوخه آتش»، «کمی دورتر» / «بازنده نباش»، «بازرس مورس (سرنوشت شوم)»، «اسب ولوت»، «شش اسلحه»، «در جستجوی طوفان»، «الماس منزوی» / «استخوان زمستان»، «مزاحم»، «کلاس اولی‌ها» / «گربه آوازه خوان»، «برکه»، «آتشنشانان چترباز» / «یک تیر و دو نشان» و«وقت خوب بودن» پنجشنبه و جمعه 6 و 7 بهمن ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش میشود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، «برج سوزان» به کارگردانی راینرمت سوتانی پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده: «کایتا» که دختر رئیس آتش نشانی است در رستورانی که در یک برج بلند ساخته شده کار می کند. بر اثراتصال برق برج آتش می گیرد و عده زیادی از مهمانان رستوران در آتش محاصره می شوند. آتش نشانی برای نجات آنها راهی محل می شود.
استفان لوکا و سیلک بودِ نبِندِر در فیلم سینمایی «برج سوزا » محصول سال 2007 آلمان بازی کردند.
 
*************************
فیلم تلویزیونی «تلفن همراه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم، جمعه 7 بهمن ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی بهنام تشکر، ارسطو خوش رزم و صدف طاهریان آمده: دو تلفن همراه که متعلق به دو نفراست. به اشتباه بر روی پیشخوان بانک گوشی‌هایشان عوض می‌شود، یکی ازصاحبان تلفن همراه افسر پلیس است و با این اتفاق درگیر یک پرونده می‌شود.

*****************************
فیلم سینمایی «حد نهایی» به کارگردانی کریستین دوگای جمعه 7بهمن ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما باز پخش می‌‌شود.
فیلم سینمایی «حد نهایی» محصول مشترک کشورهای آلمان، انگلیس و لوکزامبورگ در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی و درام ساخته شده است.

شبکه دو
انیمیشن «رستم و برزو 2» به کارگردانی نیما میگلی و کامیار خسروی از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده: افراسیاب شاه که در جنگ قبلی، از برزو و رستم شکست خورده بود و این حقیقت که برزو نوه ی رستم است، آشکار شد و پس از شکست از آنها به کوه‌ها فرارمی کند، درفکرانتقام از برزو و رستم است. او دیوی به نام اورنگ را مامور می‌کند تا برزو را وادار به جنگ با تورانیان کند.

*****************************
شبکه دو سیما برای روز جمعه 7 بهمن ماه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «جوخه آتش» به کارگردانی نیرا پارک و به تهیه کنندگی ادگار رایت، محصول سال 2007 کشورهای فرانسه وانگلیس را برای پخش درنظر گرفته است.
داستان این فیلم درباره افسری به نام نیکولاس انجل است که در لندن دوره آموزشی پلیس را گذرانده و از همه افسر‌ها بهتر است. او را برای عدم مزاحمت نسبت به دیگران به دهکده کوچکی به نام سندفورد منتقل می‌کنند که روستای برتر شناخته شده است. پس از مدتی او در آنجا با وقایع خاصی روبه رو می‌شود.

****************************
جمعه 7 بهمن ماه ساعت 23 فیلم تلویزیونی «کمی دورتر» ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
این فیلم با بازی حشمت اله قاسمی، محمد بزرگمهر و علیرضا وحیدی نیا درباره فرخ و منیر زوج سالخورده‌ای است که سالهاست درایستگاهی دور افتاده سوزنبان قطار هستند. منیر درشب تولد حضرت معصومه (س) خوابی می‌بیند که سرآغاز اشتیاق او برای زیارت حرم ایشان در قم است، به فکر تهیه تحفه‌ای برای حضرت است، اما هرچه فکرمی کند کمترپیدا می­کند، منیر شیفته و واله لباس زیارت بر تن می‌کند و خود را به حرم می‌رساند.
فیلم تلویزیونی «کمی دورتر» به کارگردانی مجید اسماعیلی وتهیه کنندگی سید روح اله حجازی ساخته شده است.

شبکه سه
فیلم سینمایی «بازنده نباش» به کارگردانی کیسوکه تویوشیما، محصول سال 2010 کشور ژاپن پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «بازرس مورس (سرنوشت شوم)» به کارگردانی جان مدن، محصول سال 2000 کشورهای آمریکا و انگلیس، پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 14:15 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی جوهان توان و کوین واتلی آمده: زنی که مورس قرار است با او ازدواج کند به قتل می‌رسد. مورس از فرزند و همسایه‌های وی شروع به بازجویی می‌کند. تاقاتل و انگیزه قتل راشناسایی کند.

****************************
فیلم سینمایی «اسب ولوت» به کارگردانی برایان فوربیس پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی تانومو نیل و کریستوفر پلومرمی بینیم: سارا براون دختر نوجوانی است که پدر و مادرش را در سانحه تصادف از دست می‌دهد. پس از مرگ آنها سرپرستی وی به عمه اش ولوت براون که چندین سال قبل قهرمان ملی سوارکاری بوده است می‌رسد. سارا در ابتدا با عمه و شوهر عمه اش ناسازگار است، اما ولوت با دیدن علاقه سارا به اسب برایش اسبی جوان که از نژاد پان(اسب ولوت) بوده است، می‌خرد.
فیلم سینمایی «اسب ولوت» محصول سال 1978 درکشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
جمعه 7 بهمن ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی «شش اسلحه» به کارگردانی شان ون دیک محصول سال 2010 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «در جستجوی طوفان» به کارگردانی جرج مندلوک جمعه 7 بهمن ماه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی داربل هانا و دیلان نیل می‌بینیم:یک گروه تحقیقاتی با هواپیمایی مخصوص تصمیم دارند. به قلب طوفان ژوزفین بزنند. بر اساس اطلاعات قبلی ژوزفین طوفانی از نوع درجه 2 از لحاظ شدت است. " لیا " زن هواشناسی است که از شوک روانی از دست دادن پدر ومادرش در دوران کودکی رنج می‌برد و مسئولیت هدایت گروه را به عهده دارد.
فیلم سینمایی «درجستجوی طوفان» محصول سال 2008 در کشور انگلستان ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «الماس منزوی» به کارگردانی پا اول هریسون جمعه 7 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم خواهید دید: یک پیرمردساده تقریباً با معلولیت‌های ذهنی است که زبانش هم می‌گیرد. او مدتی را در زندان به سر می‌برد و تمام گارد زندان به وی اعتماد کرده‌اند و وی را شخصی تصور می‌کنند که آزارش به یک مورچه نمی‌رسد. به طور اتفاقی هم سلولی او متوجه می‌شود آن شخصیتی که همه فکر می‌کنند نیست و در واقع نقش بازی می‌کند.
فیلم سینمایی «الماس منزوی» با بازی دیوید جیسون و استیفن وید محصول سال 2005 انگلستان است.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «استخوان زمستان» به کارگردانی دبرا گرانیک پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت15:30از شبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «استخوان زمستان» محصول سال 2010 کشورآمریکا با بازی جنیفرلارنس و جان هاوکس ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «مزاحم» جمعه 7 بهمن ماه ساعت 12 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: رالف میلان آدمکش حرفه­ای به مون پلیه می‌رود تا یک شاهد را قبل ازشهادتش دردادگاه به قتل برساند. او دریک هتل اقامت می­کند تا از پنجره آن به شاهد شلیک کند. اما همسایه دیوار به دیوار او درهتل مردی نا امید و خسته از زندگی به نام فرانسو پینیون است که نامزدش او را ترک کرده است.
لینو ونتورا و ژاک برل درفیلم سینمایی «مزاحم» محصول سال 1973 کشور فرانسه به کارگردانی ادوارد مولینارو بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «کلاس اولی‌ها» به کارگردانی جاستین چدویک جمعه 7 بهمن ماه ساعت20:30 درقالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: " کیمانی نانگا ماروگه تصمیم می‌گیرد پس از آزادی از زندان انگلستان به تحصیل بپردازد. دولت نوپای کنیا که با مقاومت و مبارزه افرادی چون ماروگه به استقلال رسیده است ؛ تصمیم می‌گیرد با تاسیس مدارس رایگان برای کودکان به تدریس بپردازد.
فیلم سینمایی «کلاس اولی‌ها» محصول سال 2010 کشورکانادا با بازی آنومی هریس، تبنی گروج و الیور گیئوندو ساخته شده است.

شبکه تهران
فیلم سینمایی «گربه آوازه خوان» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده:حسن و گلدونه به قصد یافتن پدرشان ازپرورشگاه فرارمی کنند. اما جستجوی آنها به نتیجه نمی‌رسد و گرسنه و خسته به گربه‌های ولگرد کوچه و خیابان بر می‌خورند. گربه‌ها به امید این که اگر پدرآنها را پیدا کنند، به نوایی می‌رسند، جستجوی گسترده‌ای را آغاز می‌کنند.

****************************
فیلم سینمایی «برکه» 30 دقیقه بامداد روزجمعه 7 بهمن ماه از شبکه تهران بازپخش خواهد شد.
شون کانری، لورنس فیش بورن و کیت کپ شاو درفیلم سینمایی «برکه» به کارگردانی آرن گلیمچرمحصول سال 1995 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «آتشنشانان چترباز» جمعه 7 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان در مورد کریستین دختری است که به شغل آتش نشانی علاقه فراوانی دارد. هنک پدر او نیز یک آتش نشان با سابقه است و آخرین روزهای خدمت را سپری می‌کند. فردای روزی که هنک جشن بازنشستگی را می‌گیرد و در آخرین روز خدمت کریستین و هنک عازم ماموریتی می‌شوند که طی آن خانه‌ای در حال سوختن در آتش است و کودکی در خانه گیر افتاده و می‌میرد.
مایکل آلکوک، ربکا کارنی، استیسی کلارک و جن فل درفیلم سینمایی «آتشنشانان چترباز» به کارگردانی مایکل رو، محصول سال 2008 کشور کانادا بازی کرده‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «یک تیر و دونشان» به کارگردانی اسماعیل میهن دوست و تهیه کنندگی محرمعلی کلیج پنجشنبه 6 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مهندس داوود ترابی به دلیل مشغله کاری کمتر فرصت پیدا می‌کند تا به تهران رفته و به امورات خانواده رسیدگی کند. این امر اعتراض همسرش نسرین را به دنبال داشته که چرا وقت خود را صرف خانواده نمی‌کند. نسرین در تماسی از او می‌خواهد که فوراً مرخصی گرفته و به تهران بیاید و مهندس ترابی اطاعت امر می‌کند و برای چند روزی به تهران می‌رود. نسرین به اتفاق دو فرزندش پریا و حامد تشکیل جلسه می‌دهند تا از داوود بخواهند وقت بیشتری را صرف خانواده کند.
اسماعیل محرابی، رویا افشار و شهنام شهابی در فیلم تلویزیونی «یک تیر و دو نشان» به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم تلویزیونی «وقت خوب بودن» جمعه 7 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می‌­رود.
«وقت خوب بودن» روایت داستان جوانی به نام محسن است که درحین خدمت مرتکب قتل هم خدمتی خود می‌شود و درزندان به سر می‌برد. پدر و مادرمحسن از دامادشان امیر که به شغل وکالت مشغول است می‌خواهند تا محسن را ازمجازات اعدام نجات دهد، امیربه سراغ پدرشهروز سرباز مقتول می‌رود، اما پدرش به هیچ عنوان حاضر به رضایت نیست.
حبیب دهقان نسب و مریم کاویانی درفیلم تلویزیونی «وقت خوب بودن» به کارگردانی قاسم انصاری وتهیه کنندگی هادی افشاربه عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها