يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۷۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
بر اساس آمار غیر رسمی صدیف بدری کاندیدای اصولگرای مجلس دهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با کسب 76 هزار و 746 آرا تا این لحظه پیشتاز انتخابات در اردبیل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نتایج غیررسمی بعد از صدیف بدری کاندیدای اصولگرای مجلس دهم با کسب 76 هزار و 746 آرا، رضا کریمی با 63 هزار و 823 رای به عنوان نفر دوم حضورش در مجلس قطعی شده است.

اما در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین رقابت همچنان بین چهار گزینه محمد فیضی، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، اکبر نیکزاد و حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری به صورت تنگاتنگ است که به نظر می‌رسد نفر سوم این حوزه انتخابیه برای حضور در مجلس تکلیفش در دور دوم انتخابات مشخص شود که باید منتظر ماند و دید بالاخره ترکیب نهایی مجلس دهم درحوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین چگونه خواهد بود.

فرماندار اردبیل دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا ساعت 11 امروز نتایج قطعی را اعلام کنیم که البته این کار به شرط اتمام شمارش آرا و تهیه صورت جلسه انجام خواهد شد.

جواد زنجانی بیان کرد: سعی‌مان بر این است تا با دقت بیشتر نتایج را اعلام کنیم و از هواداران انتظار داریم در نهایت آرامش به قانون تمکین کرده و از برخی بی‌انضباطی‌ها و بی‌نظمی‌ها در سطح شهر ممانعت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها