يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۹۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
مراسم تشییع پیکر فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان هم اکنون در صحن امامزاده سید جعفر و سیده خاتون آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مراسم تشییع «فرج الله سلحشور» کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان که مدتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه در بیمارستان بستری بود،امروز یکشنبه از اتوبان اشرفی اصفهانی به سمت امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و مردم آغاز شد.

فرج الله سلحشور که متولد سال 1331 در شهر قزوین بود، کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر(ع) را در کارنامه دارد. این آثار بویژه سریال یوسف پیامبر، در سراسر دنیا مخاطبان فراوان و میلیاردی پیدا کردند به گونه ای که در بسیاری از کشورهای منطقه و اسلامی، نام این سریال ها پرآوازه است.

او که از 27 دی ماه امسال بر اثر وخامت حالش در بیمارستان بقیة الله (عج) بستری بود، قصد داشت مجموعه موسی پیامبر را کارگردانی کند.

خرداد ماه امسال، خبرگزاری فارس به پاس مجاهدت های این کارگردان برجسته و متعهد، مراسم بزرگداشتی با عنوان «علمدار» برای وی برگزار کرد که در آن جمع زیادی از فعالان و شخصیت های فرهنگی و هنری کشور حضور یافته و به جایگاه والای سلحشور در هنر انقلاب، ارج نهادند.

خبرگزاری فارس درگذشت این کارگردان متعهد و انقلابی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، دوستداران و مخاطبان آثار و خانواده گرانقدر او تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی طلب می‌نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها