يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
با اعلام قطعی هیئت نظارت بر انتخابات البرز:
به دنبال اعلام نتایج نهایی شماره آراء مجلس خبرگان رهبری در استان البرز، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری با آراء قطعی مردم این استان به عنوان نفر اول به مجلس خبرگان رهبری راه یافت./ رای مردم استان البرز به آیت الله میرباقری پیامی روشن برای سازشکاران با غرب دارد که بسیار قابل تامل می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال اعلام نتایج نهایی شماره آراء مجلس خبرگان رهبری در استان البرز، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری با آراء قطعی مردم این استان به عنوان نفر اول به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات البرز  در مورد نتایج شمارش آراء  مجلس خبرگان رهبری در استان البرز اظهار داشت: تعداد برگ‌های آراء صحیح در مجلس خبرگان رهبری از استان البرز 687 هزار و 714 برگ بود که سیدمحمد مهدی میرباقری با 348 هزار و 431 رای بالاترین رای را کسب کرد.

آیت الله میرباقری در نطق انتخاباتی خود که از صداوسیمای مرکز البرز پخش گردید در سوال مهمی از مردم این استان پرسیده بودند که: ما بر سر يک دو راهي هستيم؛ يک پيچ مهم تاريخي؛ مي توانيم در مسير انقلاب اسلامي که مدار و موازنة قدرت را در جهان تغيير داد و دو قطبي کمونيسم و سرمايه داري را به اسلام و ليبرال دموکراسي برگرداندحرکت کنیم، و یاخدای ناکرده سازشکار شویم.بی شک مردم بزرگوار ما مسير اسلام ناب را انتخاب خواهد کرد.

رای مردم استان البرز به آیت الله میرباقری پیامی روشن برای سازشکاران با غرب دارد که بسیار قابل تامل می باشد.

استاد سیدمحمد مهدی میرباقری که هم اکنون به عنوان رئیس فرهنگستان علوم اسلامی مشغول به فعالیت های علمی و پژوهشی در عرصه علم دینی می باشند از مهم ترین اساتید وی در فقه و اصول به حضرات آیات جواد تبریزی(ره)، وحید خراسانی و محمد تقی بهجت(ره) و در منطق و فلسفه حضرات آیات مطهری(ره)، حسن زاده آملی، جوادی آملی و مصباح یزدی و مرحوم علامه سید منیرالدین حسینی الهاشمی(موسس دفتر فرهنگستان علوم اسلامی) را می توان نام برد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها