کد خبر: ۳۶۶۰۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ضمن پیشنهاد نامگذاری خیابان یا معبری به نام فرج‌الله سلحشور، گفت: شهرداری جزییات لایحه جدیدعوارض طرح ترافیک را منتشر کند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از شورای اسلامی شهر تهران، اقبال شاکری در دویست و چهل و دومین جلسه شورا ضمن اشاره به حضور پر شور کمردم در انتخابات 7 اسفند گفت: در وهله اول از دوستان درخواست داریم با توجه به اتمام بودجه بندی سال 95 فایل بودجه‌ای که برای فرمانداری ارسال کردند در اختیار اعضای شورا نیز قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به لایحه پرداخت عوارض طرح ترافیک گفت: با توجه به اینکه هدف ما در لایحه جدید امکان ادامه سفر درون شهری بوده نه فروش بیشتر طرح ترافیک بنابراین از شهرداری تهران درخواست داریم جزییات این لایحه را منتشر کنند تا مردم از آن آگاه شوند.

شاکری افزود: در این لایحه امکان انتخاب روز بر حسب ضرورت ورود به محدوده وجود دارد و سازمان‌ها نیز بهتر است بر اساس نیاز و روزهای دارای ضرورت نسبت به خرید طرح ترافیک اقدام کنند.

رئیس کمیته عمران در خاتمه با اشاره به درگذشت فرج‌الله سلحشور گفت: به پاس خدمات این هنرمند عزیز شایسته است مکانی در شهر تهران به نام وی نامگذاری شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها