أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۱۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
سالک علیرغم تخریب‌های بی‌بی‌سی منتخب مردم اصفهان شد/
حجت الاسلام احمد سالک از نمایندگان انقلابی اصفهان که ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس نهم را نیز عهده داربود و در ایام انتخابات مورد هجمه شدید تخریب از سوی رسانه های بیگانه علی الخصوص BBC و ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان قرار گرفته بود، توانست از اردوگاه اصولگرایان به مجلس دهم راه یابد.
به گزارش پایگاه 598، نتایج انتخابات در سراسر کشور نشان از نه مردم به گفتمانی بوده است که در 20 سال اخیر جز وابستگی به غرب را با شعار توسعه سیاسی در دستور کار خود قرار نداده بود و بجای پرداختن به موضوعات اساسی چون معشیت، بیکاری و بهبود فضای کسب و کار، ایجاد رونق در بازار و شکستن رکود اقتصادی؛ به موارد خلاف قانونی چون رفع حصر سران فتنه 88، آزادی نامشروع در جامعه و ... در قالب شعارهای رنگارنگ پرداخته بود.

به گزارش رجانیوز؛ از جمله استان هایی که نه محکمی به جریان به اصطلاح اصلاح طلبان و حامیان دولت گفته است، استان اصفهان، دومین استان پرجمعیت کشور بوده است که در آن از 18 کرسی مجلس شورای اسلامی، 14 کرسی از آن اصولگرایان و 4 کرسی از آن اصلاح طلبان بوده است.

این آمار برای انتخابات خبرگان رهبری نیز صادق بوده بطوریکه هیچکدام یک از کاندیداهای "مشترک" و "اعتدال و روحانیت" نتوانست از حوزه استان اصفهان به مجلس خبرگان راه یابد و تمامی 5 نماینده اصفهان را اعضای جامعتین تشکیل می دهند.

این در حالیست که حجت الاسلام احمد سالک از نمایندگان انقلابی اصفهان که ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس نهم را نیز عهده داربود و در ایام انتخابات مورد هجمه شدید تخریب از سوی رسانه های بیگانه علی الخصوص BBC و ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان قرار گرفته بود، توانست از اردوگاه اصولگرایان به مجلس دهم راه یابد.

آمار آرای کاندیداهای اصولگرای استان اصفهان به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه شهر اصفهان از مجموع ۶۷۱ هزار و ۴۷۱ رای آرای صحیح ماخوذه حمیدرضا فولادگر با 30 درصد و کسب 200 هزار و 690 رای بعنوان نفر اول و احمد سالک با 26 درصد و کسب ۱۷۶ هزار و ۸۰۷ رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

2- در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر مرتضی صفاری نطنزی با 26 درصد آرا و کسب 9 هزار و 842 رای از مجموع 37 هزار و 644 آرای صحیح ماخوذه را کسب کرد.

3- در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل آقای سیدجواد ساداتی‌نژاد از مجموع ۱۶۱۴۸۵ آرای صحیح ماخوذه با 44 درصد آرا و کسب ۷۰۷۶۱ رای به مجلس دهم راه یافت.

4- در حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار آقای حسینعلی حاجی دلیگانی با  51 درصد آرا و کسب ۶٠ هزار و ۴١١ رای از مجموع ١١۶ هزار و ٨٨۵ رأی صحیح ماخوذه را کسب کرد.

5- در حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون آقای ابوالفضل ابوترابی از مجموع 137هزار و 647 آرای صحیح ماخوذه با 47 درصد و کسب 64 هزار و 527 رأی به مجلس دهم راه یافت.

6- در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک عباسعلی پوربافرانی از مجموع 39 هزار و 529 آرای صحبح ماخوذه با 28 درصد و کسب 11 هزار و 154 رای به مجلس دهم راه یافت.

7- در حوزه انتخابیه اردستان، سیدصادق طباطبایی از مجموع 30 هزار و 75 ارای صحیح ماخوذه با 53 درصد و کسب 16هزار و 100رای به مجلس دهم راه یافت.

8- در حوزه انتخابیه شهررضا، آقای محمدرضا آقائی با  19 درصد آرا و کسب 16 هزار و 285 رای و خانم سمیه محمودی با 15 درصد آرا و کسب 12 هزار و 324 رای از مجموع 83 هزار و 724 رأی صحیح ماخوذه را کسب کردند و به دور دوم راه یافتند.

9- در حوزه انتخابیه فلاورجان سید ناصر موسوی لارگانی از مجموع 97171 آرای صحیح مأخوذه با 58 درصد و کسب 56208 رأی منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی شد.

10- در حوزه انتخابیه مبارکه، خانم زهرا سعیدی مبارکه از مجموع ۶۶ هزار و ۳۴۵ رأی صحیح ماخوذه با 30 درصد و کسب ۲۰ هزار و ۴۶۳ رای به عنوان نماینده این شهر در مجلس دوره دهم شورای اسلامی انتخاب شد.

11- از میزان بیش از 87 هزار رأی مأخوذه اکبر ترکی با 26 درصد و کسب 22 هزار و 536 رأی به عنوان نماینده جدید مردم حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

12- در حوزه انتخابیه لنجان، محسن کوهکن از مجموع ۱۲۰۲۷۴ رأی صحیح ماخوذه با 32 درصد و کسب ۳۸۱۷۷ رای به عنوان نماینده این شهر در مجلس دوره دهم شورای اسلامی انتخاب شد.

13- در حوزه انتخابیه سمیرم، آقای اصغر سلیمی با  18 درصد آرا و کسب ۷۸۳۲ رای و آقای بهروز جعفری با 17 درصد آرا و کسب 7444 رای از مجموع 43 هزار و 27 رأی صحیح ماخوذه را کسب کردند و به دور دوم راه یافتند.

14- در حوزه انتخابیه خمینی شهر سیدمحمد جواد ابطحی از مجموع 105هزار و 771 آرای صحیح ماخوذه با 43 درصد و کسب 45 هزار و 514 رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها