کد خبر: ۳۶۶۲۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
در تذکر شفاهی مطرح شد؛
نماینده قم در مجلس از شیوه جمع‌بندی آرای برخی نامزدها در حوزه انتخابیه تهران انتقاد کرد و گفت: شورای نگهبان، وزیر کشور، ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات در استان تهران به طور جدی به این موضوع رسیدگی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: از مردم ایران اسلامی و با بصیرت قم که حماسه دیگری خلق کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین از حضرت آیت‌الله آشتیانی‌عراقی که با آن صفای باطن خود درس اخلاق اسلامی در انتخابات را به همه ما یاد دادند، نیز تشکر می‌کنم و به منتخبان استان قم هم تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه نسبت به شیوه جمع‌بندی تعداد آرای برخی کاندیداها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتقاد کرد و گفت: تذکر بنده به آقای رحمانی‌فضلی وزیر کشور است، متأسفانه بنا بر اطلاعات مختلفی که واصل شده است، ابهامات زیادی در خصوص نحوه شمارش آراء در تهران، تجمیع آراء و اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران وجود دارد.

امیرآبادی تصریح کرد: انتظار داریم شورای محترم نگهبان، وزیر کشور، ستاد انتخابات و همچنین هیأت نظارت بر انتخابات در استان تهران به طور جدی این موضوع را پیگیری و رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که همه مطلع هستند، نتایج حوزه انتخابیه‌ای مانند قم با 62 نفر نامزد، 3 نفر نماینده و 600 صندوق اخذ رأی دیرتر از حوزه انتخابیه تهران که بیش از 1100 نامزد، 30 نماینده و حدود 5000 صندوق اخذ رأی داشت، اعلام شد.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: نامزدی در ابتدای شمارش آراء در تهران نفر سوم شود، بعد نفر هفتم تهران شود و یک دفعه به عنوان نفر سی‌ویکم اعلام شود، جای سؤال برای مردم باقی می‌گذارد، مردم از ما در این باره سؤال می‌کنند، ان‌شاءالله وزیر کشور و سایر مسئولان به موضوع رسیدگی کنند و پاسخ قانع‌کننده‌ای را برای مردم عزیز ایران داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
آراي تهران بايد باز شماري گردد با حضور نمايندگان و منتخبان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها