أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۳۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان در محل دبیرخانه دایمی جشنواره رونمایی شد.
به گزارش پایگاه 598، پوستر دوره چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان با حضور حمید تقی پور دبیر و ستاد اجرایی جشنواره رونمایی شد.

موضوعات این دوره از جشنواره با رویکردهایی چون نوآوری و خلاقیت در خلق اثر، استفاده از تکنولوژی و نگاه خلاقانه به محیط زیست، زندگی و سلامت شهری و موضوع آزاد پایه گذاری شده است.
 
همچنین دبیرخانه جشنواره  اعلام کرد که از روز چهارشنبه ۱۲ اسفند با حضور محمد اعلمی کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان آغاز شده و تا ۱۹ اسفند در مکان باغ ملی به کار خود ادامه می دهد.
 
چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان به دبیری محمد تقی پور از ۷ تا ۱۳ خرداد سال ۹۵ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و برنامه های جشنواره به دبیرخانه رسمی جشنواره واقع در تهران خیابان انقلاب، تقاطع ولی عصر، کوچه بالاور، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، طبقه اول مراجعه کنند.


منبع:میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها