يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۶۴۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی:
سید باقر تقوی‌عراقی گفت: اسناد مربوط به تخلف انتخاباتی محمدرضا نجفی به شورای نگهبان ارسال شده و در دست بررسی است و نظر نهایی به زودی از سوی این شورا اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، سید باقر تقوی‌عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: محمدرضا نجفی در تابستان امسال سرپرستی معاونت امور اقتصادی استانداری مرکزی را بر عهده داشته و بعد از گذشت سه ماه بنا به دلایلی از ادامه کار در این حوزه منصرف شده و این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی اشخاص حقوقی که دارای مشاغل خاص در ادارات و ارگان‌های دولتی هستند، چنانچه قصد نامزدی در انتخابات را دارند باید دستکم 6 ماه قبل از نام نویسی از سمت خود استعفا کرده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند که متأسفانه قبول معاونت امور اقتصادی استانداری توسط آقای نجفی با توجه به اینکه وی قصد شرکت در انتخابات را داشت خلاف قانون بوده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه محمدرضا نجفی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به عنوان منتخب مردم در مجلس دهم انتخاب شده است، گفت: از آنجا که این نامزد منتخب دو ماه پس از مهلت قانونی استعفا، سرپرستی معاونت امور اقتصادی استانداری را عهده‌دار بوده و این مسئله بر خلاف قانون انتخابات است، هم‌اکنون مدارک و مستندات لازم در این زمینه به شورای نگهبان ارسال شده و در دست بررسی است.

به گفته وی مرجع تشخیص و تصمیم‌گیری در این زمینه شورای نگهبان است و به زودی نظر شورای نگهبان در این زمینه اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها