أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۵۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
نگاهی بر عملکرد انتخاباتی رئیس فراکسیون رهروان ولایت(!):
جلالی که روی حمایت هنرمندان و ورزشکاران حساب باز کرده بود در ایام تبلیغات انتخابات مجلس به دیدار ورزشکاران و هنرمندان رفت و با آنان عکس یادگاری انداخت که می توان به بازیگرانی همچون مهناز افشار، نیوشا ضیغمی، سحر نظام دوست و ... اشاره نمود و عکسهای تبلیغاتی این بازیگران در حمایت از کاظم جلالی در کانال تلگرامی این نماینده مجلس منتشر می شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کاظم جلالی که در انتخابات مجلس هشتم و نهم با حضور در لیست اصولگرایان توانسته بود به عنوان نماینده مردم شاهرود به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند در ابتدای مجلس نهم جلالی با اعلام جدایی از فراکسیون اصولگرایان با همکاری علی لاریجانی اقدام به تشکیل فراکسیون رهروان ولایت نمودند و توانستند اکثریت مجلس نهم را در فراکسیونی قرار دهد که صندلی ریاست مجلس نهم را به علی لاریجانی واگذار نماید.

وی به واسطه نقش پررنگ خود در اجرای سیاست های ریاست مجلس در بدنه نمایندگان و همچنین رابطه نزدیک خود با آقای رئیس توانست کرسی ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس نهم را نیز به نام خود زده و در پژوهشی ترین نهاد وابسته به مجلس شورای اسلامی به فعالیت بپردازد.



اما در حالی که کاظم جلالی برای دهمین دوره انتخابات قصد کاندیداتوری از حوزه انتخابیه شاهرود را داشت ناگهان خبر انصراف وی از کاندیداتوری برای مجلس در رسانه ها منتشر گردید، خبری که علی لاریجانی در واکنش به آن طی نامه ای از جلالی خواست که از تصمیم اش منصرف شود و اقدام به ثبت نماید. ثبت نامی که منجر به شرکت وی از حوزه انتخابیه تهران برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شد. (پس از اعلام نتایج انتخابات سید حسن حسینی به عنوان یکی از جدی ترین منتقدهای کاظم جلالی به عنوان نماینده شاهرود انتخاب شد.)



جلالی پس از اینکه در لیست ائتلاف اصولگرایان تهران قرار نگرفته بود در هنگام ثبت نام در انتخابات مجلس دهم اعلام نمود که به عنوان اصولگرای مستقل در انتخابات شرکت می کنم ولی ناگهان با چرخی 180 درجه ای در لیست ائتلاف اصلاح طلبان قرار گرفت و سعی نمود با دیدارهای خویش با افرادی همچون هاشمی رفسنجانی خود را یک اصلاح طلب واقعی نشان دهد!

جشنواره فیلم فجر هم عرصه ای برای خود نمایی کاظم جلالی شد. وی با حضور در کاخ جشنواره به تماشای برخی از فیلم ها نشست و پوستر فیلم سینمایی "گاهی" را رونمایی نمود. وی که روی حمایت هنرمندان و ورزشکاران حساب باز کرده بود در ایام  تبلیغات انتخابات مجلس به دیدار ورزشکاران و هنرمندان رفت و با آنان عکس یادگاری انداخت که می توان به بازیگرانی همچون مهناز افشار، نیوشا ضیغمی، سحر نظام دوست و ... اشاره نمود و عکسهای تبلیغاتی این بازیگران در حمایت از کاظم جلالی در کانال تلگرامی این نماینده مجلس منتشر می شد.



رئیس مرکز پژوهش های مجلس نهم توانست با دیدارهای تبلیغاتی خود با بازیگران و ورزشکاران تعداد قابل توجهی از آرای عمومی را به سمت خود سوق دهد و به عنوان نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها