يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۶۶۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
هفته بیست و دوم لیگ برتر
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه آهن به صدر جدول بازگشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر به مصاف راه آهن رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 2 راه آهن صاحب یک ضربه کرنر شد که موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد شد.

استقلال تا دقیقه 20 موقعیت گلزنی روی دروازه راه آهن خلق نکرد.

در دقیقه 26 شوت سیدعلی فاطمی بازیکن راه آهن را سیدمهدی رحمتی به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 31 سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه راه آهن شوت زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد این اولین خطر آبی‌پوشان روی دروازه راه آهن بود.

در دقیقه 37 ضربه کاشته استقلال را فروزان مهار کرد.

تا دقیقه 40 راه آهن 4 کرنر زد که کرنر چهارم هم تبدیل به یک موقعیت گلزنی شد و شوت بازیکن راه آهن به کنار دروازه استقلال خورد. استقلال تا این دقیقه یک کرنر هم نزد.

گل استقلال: در دقیقه 45+1 محمدرضا خرسندنیا از داخل محوطه جریمه شوت زد که فرزوان با توپ وارد دروازه شد.

نیمه دوم:

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 46 صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را نورافکن ارسال کرد و فروزان دروازه‌بان راه آهن مهار کرد.

در دقیقه 47 شوت حامد زمانی بازیکن راه آهن با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 64 راه آهن بازهم صاحب یک موقیت گلزنی شد که شوت بهادر عبدی را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد و ضربه کرنر هم تبدیل به موقعیت گلزنی شد که بازیکنان استقلال توپ را برگشت دادند.

در دقیقه 67 ضربه سر ابطحی به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 68 میلاد فخرالدینی و امید نورافکن دو بازیکن استقلال دچار مصدوم شدند.

در دقیقه 74 عادل شیحی از داخل محوطه شش قدم توپ را به تیرک دروازه راه آهن کوبید.

در دقیقه 79 شوت محمدی بازیکن راه آهن به میثم مجیدی بازیکن استقلال خورد و بازیکنان راه آهن اعتقاد به پنالتی داشتند.

 شاهین حاج بابایی داور مسابقه به مهرداد محمدی و فرشاد فرجی از راه آهن و میلاد فخرالدینی و امین حاج محمدی و روزبه چشمی از استقلال کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال استقلال با این برد 42 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت و بالاتر از استقلال خوزستان 41 امتیازی قرار گرفت و تیم راه اهن هم با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند. این اولین باخت راه آهن با سرمربی جدید توپالیدیس است. راه آهن در این مسابقه روی پیراهنش تبلیغ فیلم « من ناصر حجازی هستم» را کرده بودند و بازیکنان این تیم به نوعی یاران حجازی اسطوره استقلال شدند.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید امید نورافکن( از دقیقه 73 میثم مجیدی)، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا( از دقیقه 72 عادل شیحی)، بهنام برزای، محسن کریمی( از دقیقه 84 مهدی مومنی)، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب راه آهن:

محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، احمد مهدی زاده، حمیددیوسالار، مهدی حنفی، حامد زمانی، بهادر عبدی، علی فاطمی( از دقیقه 90 محمدرضا سلیمانی)، مهرداد محمدی و محمدعباس زاده( از دقیقه 56 میلاد ابطحی)
سرمربی: یوانیس توپالیدیس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها