أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۸۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
223 امین شماره از هفته نامه 9 دی امروز شنبه 15 اسفند 1394 منتشر شد

به گزارش پایگاه 598، تیتر یک این هفته به اقدام اخیر وزارت کار مبنی بر حذف سبد معیشت کارگران با عنوان "سبد معیشت کارگران حذف شد" پرداخته است.


تصویر اول به حضور مجدد و پر رنگ تر خبرگان ولایی و انقلابی در مجلس پنجم خبرگان رهبری اشاره دارد.

یادداشت اول این شماره به قلم حجت الاسلام رسایی با عنوان "رأی پادگانی یا رأی اقناعی؟" بیان گر بررسی اجمالی و نگاه از یک زاویه به دلایل شکست یک جریان فکری – سیاسی خاص در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه تهران می باشد.

تحلیلی بر ابعاد و پیامدهای انتخابات تهران با تیتر" حساسیت ها و مخاطرات شهر آورد تهران"  را در صفحه سوم بخوانید.

14 نکته تحلیلی در فهم انتخابات اسفند 94 به قلم دکتر علیرضا معاف با عنوان "برنده ها و بازنده های اصلی انتخابات هفتم اسفند" در صفحه تحلیل آمده است.

" دبه دوباره دولت با اعتراف به عدم لغو تحریم ها" عنوان مطلبی است که به عملی نشدن وعده های برجام با اعتراف دولتمردان دولت راستگویان می پردازد.

بازخوانی خلاصه ای از یک گفتگو ی خواندنی با مرحوم سلحشور با تیتر "از دلایل ریزش مخملباف و نوری زاد تا خیانت کرباسچی به مسجد و مسجدی ها " در صفحه آخر آمده است.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی با مدیر مسئولی حجت الاسلام حمید رسایی (نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر) را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت ۹day.ir  مراجعه نمائید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها