أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش سازمان تخریب برای تهی کردن مجلس خبرگان گفت: قوه قضائیه و وزارت اطلاعات عناصر این سازمان تخریب را شناسایی و به مردم معرفی کنند تا در آینده چهره‌های ارزشمند کشور به این شکل تخریب نشوند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تلاش سازمان تخریب برای تهی کردن مجلس خبرگان از عناصر انقلاب اظهار داشت: در رابطه با مسائل انتخابات، تنها انتخابات خبرگان مطرح نیست، بلکه کارهای متفاوتی صورت گرفت که شأن جمهوری اسلامی نبود و این مسئله بیشتر  در انتخابات خبرگان خود را نشان داد که افراد با بداخلاقی و ایجاد سازمان تخریب، اهداف‌شان را پیش بردند.

ابراهیمی ادامه داد: این اقدامات با عقل، وجدان، عرف و هر چه محاسبه کنیم، تطبیق ندارد و انسان‌های عاقل به خاطر منافع ملی کشورشان هم که شده، چهره‌های ارزشمندشان را تخریب نمی‌کنند، چرا که از دست دادن آنها به معنای از دست‌دادن سرمایه اجتماعی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حمایت بی‌بی‌سی و رسانه‌های بیگانه از این سازمان تخریب، تصریح کرد: چهره‌هایی همچون آیات جنتی، یزدی، شاهرودی و مصباح از نوادر روزگار هستند و بعد از سال‌ها چهره‌های این‌چنینی در جامعه دیده می‌شوند، بنابراین حتی کسانی که اختلاف سلیقه هم دارند، چنین سرمایه‌هایی را در جوامع مختلف حفظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه یکی از عوامل مخرب علیه چهره‌های ارزشمند در ایران در زمان انتخابات دیده می‌شود، تأکید کرد: بنده معتقدم این افراد مفسد هستند، کسانی که دست به تخریب می‌زنند و بیگانگان نیز از آنها حمایت و به آنها کمک می‌کنند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه قطعاً باید این افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند، افزود: حتی باید با این سازمان تخریب برخورد قضایی صورت گیرد، چرا که آنها سرمایه‌های کشور را از دست مردم خارج می‌کنند و عقبه این افراد همان کسانی هستند که از وجود امیرالمؤمنین(ع) رنج می‌بردند و ایشان را نیز تخریب می‌کردند، لذا می‌بینیم امروز نیز چهره‌های نورانی را برای مردم زشت و سیاه به تصویر می‌کشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: لازم است که قوه قضائیه و وزارت اطلاعات عناصر این سازمان تخریب را شناسایی کرده، به آنها شبیخون بزند و این عناصر مفسد را معرفی کند تا در آینده چهره‌های ارزشمند کشور به این شکل تخریب نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها