أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۹۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
فتح الله زاده برنامه هایش را برای ریاست فدراسیون فوتبال تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده که یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال شده است در گفت و گو با روزنامه گل برنامه هایش برای ریاست بر این فدارسیون را تشریح کرد. مدیر سابق باشگاه استقلال که در زمان مدیریتش در این باشگاه به خاطر بمب هایی که در فصل نقل و انتقالات می ترکاند مشهور بود، در این گفت و گو ادعا کرده است اگر رییس فدراسیون فوتبال شود، به سراغ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان می رود و به کمک او فوتبال را نجات می دهد.

او که پیشتر می گفت تا زمانی که علی کفاشیان رئیس باشد ، برابرش کاندیدا نمی شود ف در روزهایخانه نشینی دور از استقلال حوصله اش سر رفته است و تصمیم گرفته به فدراسیون بیاید. اینکه آیا می تواند 10 امضای لازم برای حضور در انتخابات را بگیرد ، خود پرسشی بزرگ است اما علی فتح الله زاده که حاجی محبوب استقلالی هاست برای بمب هایی که می ترکاند و از سوی مقابل پرسپولیسی ها مدام به استفاده از فتوشاپ برای افزایش محبوبیت استقلال متهمش می کنند و بعد از گفتن شایعه بازی 8 تایی در شهریورماه گذشته ، حسابی کفر پرسپولیسی ها را در آورده است ، این بار گفته برای نجات فوتبال می خواهد برجام اجرا کند و از ظریف کمک بگیرد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها