يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۷۱۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
یک تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای در تشریح جزئیات یک بازی رایانه‌ای، گفت: دجال از طریق بازی ویدیویی صهیونیستی در حال نفوذ است.
به گزارش پایگاه 598، شهاب میرزایی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص تحلیل محتوای یک بازی‌ رایانه‌ای صهیونیستی، اظهار کرد: همه ما از کودکی آموختیم که اگر یک روز دجال با مشخصه یک چشم و علامتی بر پیشانی در خانه‌مان را زد در را به رویش باز نکنیم اما امروز دشمن از طریق دیگری عمل کرده و توانسته وارد خانه‌ها شود، متاسفانه با این اقدام در حال شستشوی فکری جوانان ما است!

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها دجال را در قالب شخصیت مجازی و بازی رایانه‌ای وارد  فکر جوانان ما می‌کنند، افزود: بنده خود بازی‌ساز رایانه‌ای هستم و تولید چند بازی رایانه‌ای در حوزه دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را در کارنامه کاری خود دارم اما در مورد این بازی تا به حال به چنین موردی که با این موضوع و تا این اندازه هدفمند و با برنامه‌ریزی تولید شده باشد برخورد نکرده بودم.

این بازی‌ساز رایانه‌ای در این خصوص توضیح داد: بنده در پی شنیدن یک آهنگ پر طرفدار به اسم Nuclear "اتمی" از یک بازی رایانه‌ای به نام "Metal Gear Solid 5" کنجکاو به تحلیل محتوای بازی و شعر آهنگ آن شدم و همین باعث شد پس از چند شبانه روز تلاش تیمی و بررسی، با در کنار هم قرار دادن جزئیات متوجه شویم این بازی با محتوای خود سعی بر آماده‌سازی جوانان برای جنگ هسته‌ای دارد و صهیونیست‌ها در پی آماده سازی فکر جوانان جهان برای آرماگدون توسط شخصیت پرطرفدار بازی رایانه‌ای هستند. این شخصیت که تمام خصوصیات دجال را دارد بسیار در بین جوانان جهان پرطرفدار شده است.

وی افزود: به نظر برخی از افراد دجال و تهاجم فرهنگی یک خیال بیشتر نیست و دشمن دانستن صهیونیست‌ها نیز از تعصب بیجا نشات می‌گیرد، اما باید بگویم اگر خیال بود صهیونیست‌ها تا این اندازه برای آن هزینه نمی‌کردند. اطمینان دارم هیچکدام از خانواده‌های ایرانی با هر طرز فکر و عقیده‌ای حتی خانواده‌های مسیحی و کاتولیک نیز حاضر نیستند فرزندانشان اینچنین توسط صهیونیست‌ها شست‌وشوی مغزی شوند.

میرزایی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان محترم حوزه بازی‌های رایانه‌ای بیشتر به اهمیت این بازی‌ها پی ببرند چرا که گیم از نظر دشمنان صرفا وسیله‌ای برای سرگرمی نیست و سبب شده تا آنها به ساخت چنین بازی‌هایی روی بیاورند و درصورتی که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی گسترده‌ای در این خصوص صورت نگیرد طبق برنامه‌ریزی‌های دشمن این موضوعِ بسیار جدی و خطرناک ادامه پیدا می‌کند و تمام اتفاقاتی که دشمن برای آن سرمایه‌گذاری کلان کرده است.

وی در تشریح جزئیات محتوایی این بازی توضیحاتی به شرح ذیل ارائه داد:

مشخصات و خصوصیات دجال و مقایسه با کاراکتر بازی:

چشم راست ندارد، بر پیشانی خود نشانه‌ای از کفر و موهای مجعد دارد، صورت قرمز و خونین و آتش به همراه دارد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است، سوار بر مرکب سفید می‌شود.کاراکتر اصلی سوار بر اسب سفید در مناطق بیابانی خاورمیانه می‌تازد. یکی از ویژگی‌های اصلی کاراکتر فریبکاری است و بر بازوی راستش آرم روباه دارد. او در میان هواداران همچون ستاره‌ای می‌درخشد و به قدری بین مخاطبان و طرفداران بازی در دنیا که اکثرا نوجوان و جوان هستند محبوب و پرطرفدار شده که گویی حلّالِ تمام مشکلات و منجی دنیاست.

سرنوشتش به منطقه خاورمیانه گره خورده و در دیالوگ‌های بازی به انقلاب اسلامی ایران، عراق، مصر، افغانستان، لبنان، اسرائیل و تغییر و تحولات منطقه به وضوح اشاره می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها