کد خبر: ۳۶۷۱۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- در شرایطی که از مدتها قبل گفته می‌شد خسرو حیدری به تمرینات گروهی استقلالی‌ها بازگشته و مشکلی برای همراهی این تیم برابر راه‌آهن ندارد، بال راست آبی‌ها ساعتی پیش از بازی جمعه بار دیگر از لیست استقلال خارج شد. از قرار معلوم مصدومیت اخیر خسرو از آنچه به نظر می‌رسید شدیدتر بوده و حسابی استقلالیها را آزار داده است. البته این بازیکن به هیچ‌وجه با مصدومیت‌های طولانی بیگانه نیست و در چند فصل اخیر مسابقات فراوانی را به همین دلیل از دست داده است. جالب است بدانید حیدری در نیم‌فصل دوم لیگ امسال حتی یک ثانیه هم برای تیمش به میدان نرفته و با این شرایط، به درستی مشخص نیست وضعیت او برای همراهی تیمش در ادامه فصل چطور خواهد بود؟

نصف منهای 50

جمعه بیست‌ودومین بازی استقلال در لیگ پانزدهم برگزار شد که باز خسرو در این دیدار غایب بود.این یازدهمین مسابقه‌ای بود که حیدری آن را به دلایل مختلف از دست می‌داد. به این ترتیب با غیبت در رقابت دیروز، رکورد بازی‌های خسرو در این فصل به زیر 50درصد دقایق ممکن سقوط کرد. خسرو در 11دیدار استقلال به میدان رفته و 11بازی دیگر را از دست داده است. از مجموع 1980دقیقه بازی لیگی استقلالی‌ها در این فصل، خسرو فقط در 940دقیقه‌اش حاضر بوده که از نصف آمار ممکن، 50دقیقه هم کمتر است! با توجه به تکرار بیش از حد این مساله در سه فصل گذشته، شاید استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد با او باید وسواس بیشتری به خرچ بدهند. این بازیکن در لیگ پانزدهم قراردادی یک میلیارد و 200میلیونی با استقلالی‌ها بسته که فعلا در 600میلیون ممکنش غایب بوده است!

حذف از جدول نود؟

خسیرو حیدری هر زمان که بازی کرده جزو خوب‌های استقلال بوده است. او با دریافت میانگین امتیاز «2.82» از گروه آنالیز برنامه نود، تا پایان هفته گذشته دومین بازیکن برتر استقلال و همچنین یازدهمین بازیکن برتر لیگ شناخته می‌شد. با این وجود احتمالا بعد از بازی‌های این هفته، اسم خسرو فعلا از جدول برنامه نود حدف خواهد شد، چرا که تنها بازیکنانی در این فهرست جا می‌گیرند که بیش از نصف دقایق مسابقات را برای تیم‌شان بازی کرده باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها