أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۷۴۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
در آستانه شروع سال جديد ويژه نامه نوروزي نشریه تحلیلی –تبیینی«پنجاه و هفت» از محصولات مرکز رسانه ای ۵۷ قرارگاه شهید باقری سازمان بسيج دانشجويي با عنوان «پنجاه و هفت سين» و در 96 صفحه منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، ويژه نامه نوروزي نشریه تحلیلی –تبیینی «پنجاه وهفت» كه سيزدهمين شماره ماهنامه پنجاه و هفت نيز محسوب مي شود ، گفت گو ها و آثاري از «حجت الاسلام محسن قرائتي» و «حجت الاسلام محمد رضا زائري» ، «دكتر سعدالله زارعي» ، «دكتر ابراهيم فياض» ، «حميد داود آبادي» «جعفر دهقان» ، «محسن مقصودي» و ... مشاهده مي شود.

در اين شماره از نشريه، در قالب گزارش هايي سعي شده است تا تحليلي از مهم ترين مسائل ايران و جهان در سال 94 به مخاطبین ماهنامه ارائه شود. مروري بر مهم ترين اتفاقات و رويداد هاي سال جاري  و ترين هاي سال 94  از ديگر مطالب اين شماره است.

ترین های سال 94 بخش دیگری از نشریه است که در آن برخی از مهم ترین رخدادهای سال مرور شده است. به نظر شما 57 چه کسی را به عنوان شخصیت سال و چه کسی را به عنوان منفورترین شخصیت برگزیده است؟ ناتوی سال، فست فود سال، بی تدبیرانه سال و... از دیگر ترین هایی است که 57 برای سال 94 معرف نموده است.

پنجاه و هفت سین، پرونده ویژه ای است که در این شماره از 57 می کوشد راه تعامل و معاشرت با اقوام و آشنایان را در نوروز بحث کند، به گونه ای که بتوانیم در این ایام از موضع یک انقلابی، در بحث ها و گعده ها مشارکت فعال داشته باشیم.

پنجاه و «هفت سين» منتشر شد
«سياه، سفيد و خاكستري» عنوان يكي از  اين مطالب این پرونده است كه به چگونگي تعامل با اقشار مختلف در این ایام مي پردازد. در بخش دیگری از این پرونده با عنوان «شبهه هایی برای گعده های خانگی»، سعي شده است به اهم شبهه هاي مطرح شده در ديد و بازديد ها و گعده هاي دوستانه و خانوادگي به شيوه اي استدلالي، آماري و اقناعی پاسخ داده شود. 

«بررسي هشدار نفوذ جرياني در بيانات رهبر انقلاب در سال 94 » ، «گپ و گفتي عيدانه با هنرمندان» ، «گزارشي از حال و هواي دانشگاه ها در ايام انتخابات» ، «گزارشي از فعاليت هاي سازمان بسيج دانشجويي كشور در سال 94 » و  « منتخبي از شماره هاي پيشين 57 » از ديگر قسمت هاي اين شماره است. اما  ويژه ترين مطلب اين شماره به بازخواني گفت و گوي تحريريه پنجاه و هفت با مرحوم «غضنفر ركن آبادي» ديپلمات سابق كشورمان كه در فاجعه منا به ديار باقي شتافت اختصاص دارد.

در انتهاي اين شماره از پنجاه و هفت پيشنهاداتي در حوزه هاي فيلم ، كتاب و جزوه هاي آموزشي به منظور استفاده هر چه بهتر از روزهاي پر فراغت نوروز ارائه شده است.
 
نشریه «پنجاه و هفت» به مدیرمسئولی داوود گودرزی و سردبیری محمدحسن صادق پور به همت قرارگاه شهید باقری تهیه و منتشر می شود. به منظور دریافت ماهنامه پنجاه و هفت و گرفتن اشتراک شماره های بعد می توانید به بخش اشتراکات سایت این نشریه به آدرس mag57.ir مراجعه نمایید.

مرکز رسانه ای 57 همچنین از عموم دانشجویان و فعالین رسانه دعوت می کند برای پیگیری آخرین محصولات مرکز رسانه ای پنجاه و هفت شامل، ماهنامه، روزنامه، بسته های پشتیبان و نیز ارائه نشریات دانشجویی مهم کشور به کانال تلگرامی این مرکز به آدرس telegram.me/mag57online بپیوندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها