کد خبر: ۳۶۷۶۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با پایگاه ۵۹۸:
نقوی حسینی افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا که تنها حدود 30 کیلومتر با پایتخت فاصله دارد و جزو استان تهران به حساب می آید بنده که منتقد دولت و برجام بوده ام رای آورده ام و فاصله ای 120 درصدی نسبت به رقیب اصلاح طلب خود داشته ام. بنابراین بنده تحلیل قشر ضعیف و غنی یا تهران و شهرستان را صحیح نمی دانم.
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در تحلیل نتایج انتخابات 7 اسفندماه اظهار داشت:حضور حداکثری و باشکوه ملت ایران در پای صندوق های رای پاسخی به همه ادعاهای یاوه گویان علیه جمهوری اسلامی بود و پیامی برای مسئولین نظام مبنی بر اینکه مردم در صحنه حضور دارند و نیازمند خدمت هستند.


این نماینده مجلس ادامه داد: به لحاظ برگزیدگان انتخابات هم کرسی های نمایندگی بین سه گروه اصولگرایان، اصلاح طلبان و اعتدال گرایان تقسیم شده است و همچنان اصولگرایان اکثریت مجلس را بر عهده دارند و مجلس آینده یکی از مجالس سخت و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.

ایشان با رد تحلیل ارائه شده در خصوص تمایل قشر ضعیف به اصولگرایان و قشر مرفه به اصلاح طلبان بیان داشت: در مشهد که یکی از کلان شهر های کشور است اصولگرایان رای آورده اند و در سیستان و بلوچستان که یکی از نقاط محروم در کشور ما بوده است به غیر از یک نفر ما بقی از اصلاح طلبان بوده اند.

وی افزود: تحلیل نتایج انتخابات را باید متناسب با هر شهر و استان ارائه داد و رای آوری هر فرد یا گروه به برخورد کاندیداها با مردم آن شهر، لیست های انتخاباتی موجود در آن شهر و یا تبلیغات کاندیداها بستگی دارد. در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا که تنها حدود 30 کیلومتر با پایتخت فاصله دارد و جزو استان تهران به حساب می آید بنده که منتقد دولت و برجام بوده ام رای آورده ام  و فاصله ای 120 درصدی نسبت به رقیب اصلاح طلب خود داشته ام. بنابراین بنده تحلیل قشر ضعیف و غنی یا تهران و شهرستان را صحیح نمی دانم.

نقوی حسینی با اشاره به فضای حاکم بر مجلس دهم اظهار داشتند: بنده معتقدم با توجه به ترکیبی که مجلس دهم دارد بهترین موقعیت برای مجلس است که حل مشکلات اقتصادی و رکود و بهبود معیشت مردم را محور فعالیت های خود قرار دهد زیرا دیدگاه های مختلفی از لحاظ سیاسی در مجلس رای آورده اند در نتیجه همگرایی سیاسی در مجلس کم است لذا اگر محور فعالیت های مجلس مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد می تواند بین نمایندگان همگرایی به وجود آید و به جای پرداختن به مسائل سیاسی، حل مشکلات و دغدغه های مردم را محور فعالیت های خود قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در خصوص اظهارات صالحی و واکنش تند روحانی نسبت به این اظهارات، گفت: ما همچنان معتقدیم برجام تعهدی است که در آن داده های نقد زیادی به طرف مقابل داده شده و ستاده های نسیه کمی دریافت شده است و طرف مقابل هم با ستاده های نسیه ما در حال بازی است و اکنون دولت با این موضوع در گیر است و متاسفانه نمی تواند وعده های نسیه را نقد کند.

وی در پایان گفت: این مسئله از عیب های برجام بوده است و آقای صالحی با اظهارات خود یکی از پرده های این مسائل را برداشت و فکر میکنم پرده های زیاد دیگری وجود دارد که نشان می دهد برجام توافق درستی نبوده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها