کد خبر: ۳۶۷۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
دايي در كارنامه مربيگري‌اش دو بار موفق به شكست دادن پرسپوليس شده و چهار بار اين تيم را با مساوي متوقف كرده است. آيا سومين پيروزي شهريار برابر سرخپوشان پايتخت جمعه در نبرد صبا مقابل پرسپوليس به ثبت مي‌رسد؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، ساعت 16 عصر جمعه در ورزشگاه يادگار امام قم، علي دايي به عنوان مربي و پرسپوليس به عنوان رقيب براي دهمين‌بار مقابل يكديگر قرار مي‌گيرند. نبرد شهريار به عنوان سرمربي با تيمي كه در قلبش جاي گرفته در بيشتر اوقات ديدني از آب درآمده است.

دايي در كارنامه مربيگري‌اش دو بار موفق به شكست دادن پرسپوليس شده و چهار بار اين تيم را با مساوي متوقف كرده است. آيا سومين پيروزي شهريار برابر سرخپوشان پايتخت جمعه در نبرد صبا مقابل پرسپوليس و برانكو سرمربي دايي در تيم ملي به ثبت مي‌رسد؟

 

* اولين تقابل در ليگ ششم

علي دايي در اين فصل وارد عرصه سرمربيگري شد. او ابتدا قرار بود فقط كاپيتان سايپايي‌ها باشد اما با كناره گيري ورنر لورانت، مربي- بازيكن شد و در نهايت نارنجي‌پوشان كرجي را به مقام قهرماني ليگ‌برتر رساند. در اين فصل دايي دو بار با پرسپوليس دنيزلي رو به رو شده و هر دو بار مقابل تيم سابقش به تساوي 2-2 رضايت داد.

جالب اينكه سايپاي دايي هم در بازي رفت و هم در بازي برگشت تا دقيقه 93 تيم برنده ميدان بود اما با دريافت يك گل در وقت‌هاي اضافه، برد را با تساوي عوض كرد.

 

دايي يك بازنده مطلق در ليگ هفتم

در اين فصل دايي همزمان با هدايت سايپا، سرمربيگري تيم‌ملي ايران را هم قبول كرده بود تا حسابي در چشم باشد.

شهريار در اين فصل هر دو بازي رفت و برگشت را با نتيجه يك بر صفر به پرسپوليس باخت تا ناخواسته كمك فراواني به قهرماني تيم قطبي در ليگ‌برتر كند. البته در بازي برگشت، دايي با گل به خودي بحث برانگيز ميثاق معمارزاده مقابل پرسپوليس بازنده شد تا رو در روي تيم سابقش در باخت دبل كرده باشد.

 

طلسم شكني شهريار در ليگ يازدهم

شهريار در فصل هشتم از ليگ‌برتر دور بود و در ليگ‌هاي نهم و دهم هم هدايت پرسپوليس را بر عهده داشت.

او در ليگ يازدهم با راه‌آهن رو در روي تيم سابقش قرار گرفت تا طلسم ناكامي‌هايش در اين بازي خاص را باطل كند. تيم دايي در بازي رفت ليگ يازدهم به تساوي يك- يك مقابل پرسپوليس رضايت داد اما در بازي برگشت اين تيم را با نتيجه 4 بر 3 در هم كوبيد تا اولين برد دوران مربيگري‌اش مقابل قرمز‌ها را جشن بگيرد.

در بازي رفت محسن عاشوري هدايت پرسپوليس را برعهده داشت اما در بازي برگشت دنيزلي روي نيمكت سرخ‌ها نشسته بود.

 

يك برد و يك باخت در ليگ دوازدهم

به گزارش مشرق، دايي قبل از اينكه به پرسپوليس برگردد و با اين تيم نايب قهرمان ليگ‌برتر شود، دو بار ديگر رو در روي تيم سابقش قرار گرفت.

در بازي دور رفت ليگ دوازدهم، راه‌آهن دايي با نتيجه 2 بر صفر مغلوب پرسپوليس مانوئل ژوزه شد اما در بازي برگشت تيم يحيي گل محمدي را با نتيجه يك بر صفر شكست داد تا با برد به جمع قرمزپوشان برگردد.

 

تساوي در آخرين تقابل

علي دايي و پرسپوليس در ايستگاه هشتم ليگ جاري براي دهمين مرتبه به هم رسيدند. اين بار گل دقيقه 22 محمد قاضي باتجربه صباي دايي را از پرسپوليس پيش انداخته بود تا پيروزي ديگري به عنوان سرمربي به نام علي دايي– برابر پرسپوليس– رقم بخورد. با اين حال گل دقيقه 85 مهدي طارمي ‌هم قرمزها را از قبول شكستي خانگي فراري داد و هم عاملي شد براي ثبت پنجمين تساوي دايي و پرسپوليس.

 

جدول 9 تقابل علي دايي به عنوان سرمربي با پرسپوليس

برد

مساوي

باخت

گل زده

گل خورده

2

4

3

11

13

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها