أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۷۷۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
معاون سید حسن نصرالله:
"شیخ نعیم قاسم" گفت: عربستان، خود را در دام انداخت، زیرا از همان اصطلاحی استفاده کرد که اسرائیل از آن استفاده می کند، بنابراین همان طور که اسرائیل ما را تروریست می‌داند، عربستان نیز ما را تروریست می‌داند، استفاده از صفتِ تروریست ضد حزب الله، به هیچ وجه نتوانست تاثیری بگذارد.
به گزارش پایگاه 598، "شیخ نعیم قاسم"، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در همایش سیاسی که حزب الله در سالن مجمع السیده زینب (س) در محلۀ بئر العبد واقع در منطقۀ حارة حریک برگزار کرده بود، اظهار داشت: عربستان، خود را در دام انداخت، زیرا از همان اصطلاحی استفاده کرد که (اسرائیل) از آن استفاده می کند، بنابراین همان طور که (اسرائیل) مرا تروریست می داند، عربستان نیز ما را تروریست می داند، و این به آن معنی است که عربستان، از همان اصطلاحی استفاده می کند که (اسرائیل) پس از تحمل شکست از مقاومت حزب الله از آن استفاده کرد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: امروزه همان طور که می بینیم، جامعه جهانی، حزب الله را به عنوان مقاومت به رسمیت می شناسد و به عنوان مقاومت به آن احترام می گذارد، و استفاده از صفتِ تروریست ضد حزب الله، به هیچ وجه نتوانست تاثیری بگذارد به ویژه که جایگاه ما در جهان عرب و جهان اسلام، بسیار بزرگ است.

به گزارش العالم، معاون دبیرکل حزب الله پیش بینی کرد اگر عربستان، از رویکردی که در پیش گرفته، برنگردد، روزی برسد که روابط با عربستان، به تهمتی مانند روابط با (اسرائیل) تبدیل شود.

وی با اشاره به این که عربستان در زمان حاضر، آشکارا با رژیم صهیونیستی روابط ایجاد می کند و در این زمینه دیدارهایی برقرار می کند، خاطر نشان کرد: اسرائیلی ها هم از این رویکرد استقبال می کنند و از پیشرفتی بزرگ سخن می گویند و عربستان نیز این اظهارات را تکذیب نمی کند. در این میان، مسائل پیدا و پنهان زیادی وجود دارد.

شیخ نعیم قاسم درباره مسائل داخلی لبنان نیز گفت: عربستان، بر گروهِ خود در لبنان، فشار زیادی آورد تا معادلات را به هم ریخته و در آن تغییر ایجاد کنند. درهمین راستا، امکان انتخاب رئیس جمهوری را از بین برد، این در حالیست که از یک سال پیش، امکان دستیابی به توافق بر سر انتخاب رئیس جمهوری وجود داشت و گفت وگوهای میشل عون و سعد الحریری در جریان بود. اما همان طور که دیدیم، سعود الفیصل وزیر خارجۀ سابق عربستان، با صدور دستوری به گروه خود اعلام کرده بود که فلانی، نباید رئیس جمهوری شود و همین مساله به فروپاشی توافق ها انجامید.

وی تاکید کرد: اکنون جامعه جهانی، دو دستاورد بزرگ از مقاومت اسلامی می بیند، یکی مقابله با (اسرائیل) و دیگری مقابله با تکفیری هاست.

شیخ نعیم قاسم افزود: حزب الله لبنان، در سال 2000 بزرگ ترین و مهم ترین دستاورد را محقق ساخت و (اسرائیل) را وادار کرد 1000 کیلومتر از اراضی که در جنوب لبنان اشغال کرده بود، عقب نشینی کند و چنین دستاوردی، از زمان اشغال فلسطین در سال 1948 تا سال 2000 یعنی به مدت 52 سال بی سابقه و بی نظیر بود، و این، پیروزی بزرگی است که به نام حزب الله ثبت می شود.

معاون دبیرکل حزب الله همچنین گفت: پیروزی دوم، ضد تکفیری ها بود. ما توانستیم در موقعیت های مختلفی در لبنان و مرزها از شکل گیری امارت های اسلامی در بقاع و شمال و مرزهای لبنان و سوریه جلوگیری کنیم و در نجات دادن سوریه از این تکفیری ها نیز سهم داشتیم و این دو، دستاوردهایی بزرگ هستند که معادلات را به سمت و سویی دیگر، سوق خواهند داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
به ما چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها