يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۷۸۱۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
وزیر سابق راه و شهرسازی با انتقاد از اظهارات مسئولان دولتی در خصوص طرح مسکن مهر گفت: فقط سیاسیون و دولتی‌ها مسکن مهر را قبول ندارند و در سراسر ایران نمی‌توان به‌تعداد انگشتان یک دست مردمی را پیدا کرد که از این طرح ناراضی باشند.

به گزارش پایگاه 598، علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: متأسفانه سیاسیون و دولتی‌ها طرح مسکن مهر را قبول ندارند، ولی در سراسر کشور نمی‌توانید به‌تعداد انگشتان یک دست متقاضیانی را پیدا کنید که از مسکن مهر ناراضی باشند و نخواهند مسکن مهر را تحویل بگیرند.

وی با تأکید بر این‌که مردم منتظر تحویل خانه‌های مهرشان هستند، به انتقادات مسئولان دولتی به مسکن مهر و نقش این طرح در تورم 40درصدی اشاره کرد و افزود: دولتی‌ها همواره می‌گویند طرح مسکن مهر باعث و بانی افزایش نقدینگی و تورم 40درصدی بوده است، این در حالی است که 4 میلیون و 200 هزار واحد مسکن در قالب این طرح ساخته شده و 17 میلیون نفر را صاحب‌خانه می‌کند.

وی با بیان این‌که در دولت یازدهم که نقدینگی به هزار هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، بیان کرد: حرف‌های سیاسیون و دولتی‌ها در رابطه با طرح مسکن مهر غیرعلمی و بی‌انصافی است و خدا جای حق نشسته است و مردم با این حرف‌ها دلسرد نخواهند شد.

وزیر سابق راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که دولت دهم پروژه‌های مسکن مهر را با پیشرفت 70درصدی به دولت یازدهم تحویل داد، گفت: اگر مسئولان مربوطه خوب عمل می‌کردند کل پروژه‌های مسکن مهر تا الآن تحویل متقاضیان شده بود.

نیکزاد یادآور شد: در دولت دهم از دو میلیون و یکصد و هشتاد هزار مسکن مهر شهری بالغ بر یک میلیون و یکصد و هشتاد هزار واحد تحویل قطعی و الباقی نیز با پیشرفت 70درصدی تحویل دولت یازدهم شد.

وی ادامه داد: از دو میلیون و 120 هزار واحد روستایی یک میلیون و 160 هزار واحد تحویل قطعی و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی 30درصدی تحویل دولت یازدهم شد.

وزیر سابق راه و شهرسازی تأکید کرد: در کل از چهار میلیون و 300 هزار واحد شهری و روستایی، 2 میلیون و 780 هزار واحد در دولت دهم تکمیل و تحویل شد که در تاریخ ایران و دنیا و همچنین در عمر یک دولت تولید این میزان مسکن با پشتیبانی دولت بالاخص برای اقشار کم‌درآمد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی بی‌سابقه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها