يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۷۹۹۳
زمان انتشار: ۰۱:۵۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
به نظر می رسد، مشکل اخیر رحمتی که باعث وعده افشاگری او شده، با یکی از اعضای باشگاه استقلال بوده باشد! هر چند هدف نهایی او از نقش برخی آدم ها در فوتبال ایران، این فرد نباشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، روز شنبه در برخی از رسانه ها شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه مهدی رحمتی، در رختکن بعد از بازی با پدیده با برخی بازیکنان تیم استقلال جر و بحث داشته و در راس آنها از روزبه چشمی بابت حضور بد موقع اش در برنامه نود انتقاد کرده است! چشمی در این بازی با مصدومیت بدموقعش استقلال را در مقطعی حساس برای مدتی طولانی تنها گذاشت.

یکی از سایت های فوتبالی به نام طرفداری نوشته که طبق پیگیری های آنها ،مشکل اساسی سیدمهدی رحمتی با یکی از نزدیکان مدیرعامل و مدیرروابط عمومی این تیم، محمود بابایی است. رحمتی نسبت به این موضوع که چرا بابایی اجازه حضور بازیکنان را در این برنامه نود داده ،معترض بوده است.
این در حالی است که پیش از این نیز صحبت هایی نسبت به عملکرد این مدیر در مقاطع مختلف منتشر شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها