أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۸۷۶۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محورهراز در محدوده امامزاده هاشم(ع) و پلور به علت بارش برف و باران خبر داد و اظهار کرد:‌ این محور موقتا از رودهن بسته و مسیر فیروزکوه جایگزین آن می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی افزود: همچنین با ترافیک سنگین در محورهای کرج-چالوس(کیلومتر 5) روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در محورهای سمیرم-شهرضا، سمیرم یاسوج، اراک-بروجرد، اراک-ازنا و در ارتفاعات هراز و چالوس بارش برف مشاهده می‌شود. در استان‌های مازندران، مرکزی، اصفهان، قم، هرمزگان، گیلان،کهگیلویه و بویر احمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، سمنان، برخی نقاط تهران،‌ سبزوار در خراسان رضوی و اردکان یزد نیز هوا بارانی است.

جاده چالوس باز شد، هراز بسته شد

جاده چالوس باز شد، هراز بسته شد

 جاده کرج - چالوس باز شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از بازگشایی جاده کرج - چالوس خبرداد.

به گزارش ایرنا، عباس صفری گفت: این مسیر صبح امروز براثر بارش برف در دو استان مازندران و البرز بسته شده بود که با تلاش بی وقفه راهداران ، بازگشایی شد.

وی بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن این مسیر ضرورت دارد رانندگان با سرعت مناسب در این جاده حرکت کنند.

صفری گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده کرج - چالوس را دارند با خود سوخت کافی ، زنجیر چرخ و مواد غذایی همراه داشته باشند.

اکنون بارش برف به صورت پراکنده در جاده کرج - چالوس ادامه دارد.

بارش برف که از نخستین ساعات بامداد امروز در مناطق کوهستانی البرز آغاز شد ، ارتفاعات این استان از جمله شهرستان طالقان و نواحی شمالی شهرستان کرج را سفید پوش کرد.

جاده کرج - چالوس با 160 کیلومتر مسافت از محورهای پرتردد کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها