أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۸۹۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سردار جزایری :
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارزش والای کار رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، گفت: نباید کار مذاکره‌کنندگان هسته‌ای را با کار بزرگ شهیدان مقایسه کرد.
 به گزارش پایگاه 598،  سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی پیرامون پدیده بی نظیر راهیان نور و عملکرد رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس، اظهار داشت: کار مذاکره‌کنندگان هسته‌ای اگر هم به نتیجه مناسب می‌رسید، قابل مقایسه با کار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان امروز حرم نیست و هیچ‌کس حق ندارد این ارزش بزرگ را با نشستن دور میز مذاکره با دشمن مقایسه کند.
 
وی تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس تمامیت ارضی کشور، نظام و انقلاب را از چنگال دشمنان و در رأس آنها، آمریکا حفظ کردند و این کار بزرگ رزمندگان اسلام و شهیدان گرانقدر با نتایج هیچ مذاکره سیاسی قابل اندازه‌گیری نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
صحیح است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
اگر به دولتمردان تدبيري باشد كه مي گويند كاري كه ما در مذاكره با كدخدا!! كرديم حتي از كار شهدا هم بالاتر و با ارزشتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
دولت یازدهمی ها بطور قابل توجهی حرفهای خنده دار میزنند و انقدر خودشان و کارهای سطحی شان را با ارزش قلمداد میکنند که باعث حیرت میشود و ایضا باعث تاسف که چرا براحتی با مردم بازی میکنند و مردم را نادان تلقی میکنند که میتوان براحتی فریبشان داد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها