أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۸۹۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
شبکه‌های اجتماعی در ساعات گذشته مملو از سلفی آنگلا مرکل با مردی شده است که شباهت بسیاری با نجم العشراوی، بمب‌گذار بروکسل دارد.

 به گزارش پایگاه 598،  تصویر منتشرشده مرکل را نشان می‌دهد که در حال گرفتن عکس سلفی با پناهنده‌ای است که شباهت وی به طراح بمب‌های پاریس و بمب‌گذار بروکسل، نجم العشراوی، تبدیل به محل بحث کاربران اینترنتی شده است.

این تصویر متعلق به سپتامبر سال گذشته بود و منجر به بحث‌های داغی پس از حملات اخیر بروکسل شده است.

سه‌شنبه هفته گذشته فرودگاه و یک ایستگاه قطار در بروکسل شاهد حملات تروریستی بودند. در نتیجه این حملات دست‌کم 31 نفر کشته و بیش از 300 نفر نیز زخمی شدند.

پلیس بلژیک روز گذشته (جمعه) تصاویر نجم العشراوی 24ساله را منتشر کرده و دفتر دادستانی نیز اعلام کرد که این مرد بمب را در فرودگاه منفجر کرده است.


مرکل

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند العشراوی شبیه فردی است که در سلفی با آنگلا مرکل دیده می‌شود اما این ادعاها هنوز تأیید نشده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها